Akatemiasta markkinapaikalle — johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

Puusa, Anu; Reijonen, Helen; Juuti, Pauli; Laukkanen, Tommi
Nimeke: Akatemiasta markkinapaikalle — johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
Tekijät: Puusa, Anu (Kirjoittaja)
Reijonen, Helen (Kirjoittaja)
Juuti, Pauli (Kirjoittaja)
Laukkanen, Tommi (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521424571
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 52,00 € (45,61 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 142457
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 4. painos, 2014
Julkaisuvuosi: 2014
Kieli: suomi
Sivumäärä: 288
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: johtaminen, markkinointi, yritysstrategiat, asiakkuus, yritykset, brändit, yrityskuva, kilpailuetu, muutosjohtaminen, henkilöstöjohtaminen, palvelustrategiat
Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Tämä kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteiseksi palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoittaa lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista.

Ainutlaatuinen teos, joka yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasrajapinnan hallinnan, ja mielenkiintoiset case-esimerkit rikastuttavat tekstiä.
Kirja ottaa huomioon tämän päivän liiketoiminnan haasteet ja mahdollisuudet sekä luotsaa lukijaa kohti kestävää ja kannattavaa tulevaisuuden liiketoimintaa.