Arvioi ja paranna! — Viestinnän mittaamisen opas

Juholin, Elisa
Nimeke: Arvioi ja paranna! — Viestinnän mittaamisen opas
Tekijät: Juholin, Elisa (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521420955
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 48,00 € (42,11 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 142095
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2. painos, 2013
Julkaisuvuosi: 2010
Kieli: suomi
Sivumäärä: 176
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: yhteisöviestintä, arviointi, auditointi, mittaus, seuranta, analyysi, menetelmät, mittarit (mittaus), viestintä, kehittäminen, työyhteisöt, henkilöstöjohtaminen, sisäinen viestintä, tiedonkulku, yritykset, maine, brändit, markkinointiviestintä, tiedotus, dialogi, asiakkaat, sidosryhmät
Kirja on lisäpainos vuonna 2010 ilmestyneestä Inforin kustantamasta Arvioi ja paranna! Viestinnän mittaamisen opas -teoksesta.

Ensimmäinen suomenkielinen viestinnän mittaamista käsittelevä opas johdattaa lukijansa mittaamisen maailmaan ja antaa apuvälineitä siellä selviytymiseen. Miksi seuranta, mittaaminen ja arviointi ovat tärkeitä viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa? Miten osoitetaan viestinnän arvo ja vaikuttavuus johdolle, rahoittajille, asiakkaille tai muille päättäjille? Entä miten arviointia toteutetaan käytännössä, ja millaisia keinoja ja mittareita on tarjolla? Kirja myös neuvoo, miten toimitaan mittaamisen jälkeen.