Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus — Uusi aika, uudenlainen johtaminen

Korkiakoski, Kari
Nimeke: Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus — Uusi aika, uudenlainen johtaminen
Tekijät: Korkiakoski, Kari (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521436598
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 74,00 € (64,91 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 143659
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2019
Julkaisuvuosi: 2019
Kieli: suomi
Sivumäärä: 222
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.1 Liiketalouden hallinto
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakaskokemus, mittaus, asiakkuus, asiakkuudenhallinta, asiakaspalvelu, palvelukulttuuri, yritysstrategiat, yritykset, johtaminen, organisaatioilmasto, yrityskulttuuri
Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaisia kysymyksiä edes esittää? Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Tässä kirjassa Kari Korkiakoski esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.