Asiakaspalautteen voima — Palautteen keräämisestä ymmärrykseen

Korkiakoski, Kari
Nimeke: Asiakaspalautteen voima — Palautteen keräämisestä ymmärrykseen
Tekijät: Korkiakoski, Kari (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789524180658
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Tulossa 20.4.2026
Ilmestymispäivä: 20.4.2026
Hinta: 92,00 € (80,70 € alv 0 %)

Kustantaja: Kauppakamari
Painos: 1. painos, 2026
Julkaisuvuosi: 2026
Kieli: suomi
Sivumäärä: 250
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69.11 Johtamisen tekniikka ja menetelmät
Avainsanat: asiakaspalaute, asiakaskokemus, asiakasymmärrys, asiakasarvo, asiakkuusjohtaminen, asiakasjohtaminen, asiakkuuden johtaminen, asiakaskokemusstrategia, asiakasarvo, palautekulttuuri, Net Promoter Score, FutureLab, Kari Korkiakoski mittaaminen, segmentointi, asiakaspolku
Asiakaspalautteen voima - palautteen keräämisestä ymmärrykseen on käytännönläheinen ja ajatuksia herättävä opas organisaatioille, jotka haluavat kehittää asiakaskokemustaan ja liiketoimintaansa palautteen avulla. Teos tarkastelee asiakaspalautteen koko ketjua - kyselykulttuurista strategiseen päätöksentekoon ja tulevaisuuden palautekäytäntöihin.Kirja vastaa keskeisiin kysymyksiin:

- Miksi asiakaspalautetta tarvitaan?
- Miten sitä kannattaa kerätä?
- Mitä mittareita tulisi käyttää?
- Miten palautteen avulla johdetaan muutosta?

Lukija saa konkreettisia esimerkkejä siitä, miten palautteesta syntyy vaikuttavaa asiakasymmärrystä ja miten se voidaan muuntaa toiminnaksi, joka kehittää brändiä, palveluita ja liiketoimintaa. Erityinen painotus on johdon roolissa, mittaamisen inhimillisessä tulkinnassa sekä asiakaskeskeisyyden arjen rakenteissa.

Kirjan vahvuus on sen kokonaisvaltainen näkökulma: se yhdistää mittausteknologiat, tekoälyn, tunteiden merkityksen ja inhimillisen näkökulman. Teos suuntaa katseen kohti organisaatiota, joka aidosti kuuntelee asiakkaitaan - ja toimii sen mukaan.Lukija saa mukaansa käytännön toimintasuosituksia, esimerkkejä kyselyistä ja työkaluja, joiden avulla asiakaspalautteesta voi rakentaa arjen voimavaran.

Kirja on suunnattu johtajille, asiakaskokemuksen kehittäjille, tutkimuksista vastaaville, asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille. Se soveltuu erinomaisesti myös opetuskäyttöön ja oppikirjaksi.