Asiakkaan matkassa — Tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan

Keskinen, Toni; Lipiäinen, Jarmo
Nimeke: Asiakkaan matkassa — Tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan
Tekijät: Keskinen, Toni (Kirjoittaja)
Lipiäinen, Jarmo (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521420672
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 74,00 € (64,91 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 142067
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2013
Julkaisuvuosi: 2013
Kieli: suomi
Sivumäärä: 322
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakkuudenhallinta, asiakkuus, brändit, asiakaspalvelu, johtaminen, osaamisen johtaminen, asiakaslähtöisyys, yritysstrategiat
Asiakkaan matkassa -kirja yhdistää ainutlaatuisella tavalla asiakaslähtöisen strategian ja operatiivisen toiminnan keinot ja välineet yhdeksi kokonaisuudeksi, jota kutsutaan symbioosistrategiaksi. Symbioosistrategia on erittäin vahva strateginen toimintatapa ja teoria, joka esitellään tässä kirjassa ensimmäistä kertaa.

Moderneissa yrityksissä tieto on pirstaloitunut. Informaatio ja sen ymmärrys ovat levinneet hallitsemattomasti yrityssiiloihin. Tällaisessa tilanteessa työntekijöillä, esimiehillä ja johdolla on vaikeuksia ymmärtää yrityksen toiminnan kokonaiskuva. Toni Keskisen ja Jarmo Lipiäisen kirjan missio on auttaa kirkastamaan liiketoiminnan kokonaiskuva sekä toimia oppaana ja rohkaisijana kokonaisvaltaisessa toiminnan muutoksessa. Isosta tavoitteesta huolimatta asioita lähestytään käytännönläheisyyden kautta.

Keskinen ja Lipiäinen kirjoittivat kirjan liikkeenjohdon ja erityisesti markkinointijohdon työvälineeksi. Asiakkuuksien polun systemaattisella johtamisella saavutetaan parhaimmillaan yrityksen ja asiakkaan välinen symbioosi ja vertaansa vailla oleva kilpailuetu.