Asiakkaista ansaintaan — Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli

Hänti, Sirpa
Nimeke: Asiakkaista ansaintaan — Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli
Tekijät: Hänti, Sirpa (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521441172
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 74,00 € (64,91 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 144117
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2021
Julkaisuvuosi: 2021
Kieli: suomi
Sivumäärä: 256
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.1 Liiketalouden hallinto
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakaslähtöisyys, asiakaspalvelu, asiakkaat, toimintamallit, liiketoimintamallit, asiakkuudenhallinta
Perinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen toimintaan ja opettavat asiakkaat vaatimaan muiltakin toimijoilta vastaavaa.

Asiakkaista ansaintaan tarjoaa yrityspäättäjälle menetelmiä katsoa maailmaa asiakkaan silmin, unohtamatta uusien liiketoimintamallien monimuotoista ansaintalogiikkaa. Kirja auttaa yrityspäättäjiä valitsemaan yli 100 liiketoimintamallista yritykselle asiakkaiden näkökulmasta vetovoimaisimmat mallit ja niiden yhdistelmät. Liiketoimintamallin uudistaminen käydään vaihe vaiheelta läpi ja mittakaavan kasvattamiseen tarjotaan selkeitä suuntaviivoja.