B2B -markkinoinnin & myynnin pelikirja — Yritysjohdon opas myyntiin ja markkinointiin

Kurvinen, Jarkko; Seppä, Mikko
Nimeke: B2B -markkinoinnin & myynnin pelikirja — Yritysjohdon opas myyntiin ja markkinointiin
Tekijät: Kurvinen, Jarkko (Kirjoittaja)
Seppä, Mikko (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522464040
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 77,00 € (67,54 € alv 0 %)

Kustantaja: Kauppakamari
Painos: 2. painos, 2016
Julkaisuvuosi: 2016
Kieli: suomi
Sivumäärä: 303
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: johtaminen, markkinointi, myynti, myyntityö, strategiat, yritysmarkkinointi, yritysmyynti
B2B-myynnin ja -markkinoinnin pelikirja on yritysjohdon käytännönläheinen opas tehokkaamman myynti- ja markkinointikoneiston rakentamiseen kannattavan kasvun luomiseksi.

B2B-myynnin kustannukset ovat valtaosassa yrityksiä nousussa. Samalla perinteisen markkinoinnin keinojen teho laskee. Uusi aika vaatii saumatonta yhteistyötä myynnin ja markkinoinnin välillä. Pelikentän muutos vaatii uutta osaamista ja uusien kokonaisuuksien hallintaa. Kirja antaa vastaukset muun muassa näihin myynti- ja markkinointijohdon haasteisiin. Se auttaa lukijaa myllyttämään yrityksensä myynnin ja markkinoinnin asiakaskeskeiseksi ja asiakasarvoa tuottavaksi.

Kirjassa käydään läpi modernin B2B-markkinoinnin strategiat, suunnittelu, keinot ja toteutus sekä annetaan käytännön työkaluja arkeen. Caseissa esitellään konkreettisesti muutosprosessin eri vaiheissa olevien yritysten tilannetta ja kehityskaarta sekä miten myynnin ja markkinoinnin haasteita on pystytty yrityksissä ratkaisemaan. Kirjaan on lisäksi haastateltu maailman kärkinimiä modernista markkinoinnista ja siinä julkaistaan uusia ennennäkemättömiä tutkimuksia suomalaisten organisaatioiden ostokäyttäytymisestä.