Bisnesantropologia ja muut ihmistieteet strategiatyössä
Leskelä, MikkoTuotetiedot
Nimeke: | Bisnesantropologia ja muut ihmistieteet strategiatyössä | ||
Tekijät: | Leskelä, Mikko (Kirjoittaja) Tervo, Sakari (Kuvittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789521441707 | ||
Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 72,00 € (63,16 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kust. tuotetunnus: | 144170 |
Kustantaja: | Alma Insights |
Painos: | 2020 |
Julkaisuvuosi: | 2020 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 432 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.1 Liiketalouden hallinto |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | strategiatyö, strategiat, yritysstrategiat, hyödyntäminen, ihmistieteet, inhimilliset tekijät, liiketoiminta, liiketoimintaympäristö, toimintaympäristö, muutos, globalisaatio, asiakkaat, yritykset, organisaatiot, tapaustutkimus |
Perinteiset strategiatyön menetelmät ovat kriisissä, koska ne tutkivat maailmaa liian kapeasti: yritysten globaali kilpailukenttä ja toimialarajojen hämärtyminen edellyttävät entistä syvempää ymmärrystä ihmisistä. Moderni strategiatyö nivookin ihmisymmärryksen osaksi liiketoiminnan kehittämisen menetelmiä.
Bisnesantropologia-kirja luo katsauksen strategian historiaan ja osoittaa mielenkiintoisin esimerkein, miten sellaiset yhtiöt kuin Lego, Spotify ja Procter Gamble ovat onnistuneet valtaamaan markkinoita kilpailijoitaan syvemmällä ymmärryksellä ihmisistä ja organisaatioista.
Kirja on työkalupakki muutoksen aloittamiseen omassa organisaatiossa: lukija johdatetaan askel askeleelta syvää ihmisymmärrystä soveltavan strategiaprojektin toteuttamisen eri vaiheisiin.
Opit määrittelemään ongelmat uudella tavalla, rakentamaan tutkimussuunnitelmia, muodostamaan ja testaamaan ratkaisuehdotuksia sekä linkittämään strategian, designin ja ketterän kehittämisen ihmisymmärryksen organisoimiseen.
Bisnesantropologia-kirja luo katsauksen strategian historiaan ja osoittaa mielenkiintoisin esimerkein, miten sellaiset yhtiöt kuin Lego, Spotify ja Procter Gamble ovat onnistuneet valtaamaan markkinoita kilpailijoitaan syvemmällä ymmärryksellä ihmisistä ja organisaatioista.
Kirja on työkalupakki muutoksen aloittamiseen omassa organisaatiossa: lukija johdatetaan askel askeleelta syvää ihmisymmärrystä soveltavan strategiaprojektin toteuttamisen eri vaiheisiin.
Opit määrittelemään ongelmat uudella tavalla, rakentamaan tutkimussuunnitelmia, muodostamaan ja testaamaan ratkaisuehdotuksia sekä linkittämään strategian, designin ja ketterän kehittämisen ihmisymmärryksen organisoimiseen.