Digiajan asiakaskokemus — Opi kansainvälisiltä huipuilta

Gerdt, Belinda
Nimeke: Digiajan asiakaskokemus — Opi kansainvälisiltä huipuilta
Tekijät: Gerdt, Belinda (Kirjoittaja)
Eskelinen, Sanna (Kääntäjä)
Tuotetunnus: 9789521433412
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 74,00 € (64,91 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 143341
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2018
Julkaisuvuosi: 2018
Kieli: suomi
Sivumäärä: 272
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.1 Liiketalouden hallinto
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: liiketoiminta, digitalisaatio, asiakaslähtöisyys, asiakaskokemus, kehittäminen, asiakkuus, asiakkaat, yritykset, palvelut, personointi, kumppanuus, benchmarking, yritysstrategiat, toimialat
KULTASULKA 2019 -KIRJAKILPAILUN VOITTAJA sai harvinaisen kansainvälisen kustannussopimuksen: Harper Collins julkaisee kirjan englanninkielisenä vuonna 2022.
**

Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttuvat nopeasti digitalisaation myötä. Haluamme yritysten ja organisaatioiden kanssa käytävän dialogin olevan viiveetöntä ja asioinnin helppoa. (Kukapa haluaisi enää jonottaa kassalle!) Palvelulta odotamme yksilöllisyyttä.

Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja korostaa yritysten välisiä eroja. Uudet teknologiat antavat yrityksille mahdollisuuden loistaa asiakkaiden silmissä!

Tähän kirjaan on koottu esimerkkejä eri toimialojen parhailta asiakaskokemuksen tuottajilta. Mukana on kuusi toimialaa: koulutus, lentoasematoiminta, majoitus, pankkitoiminta, terveydenhuolto ja vähittäiskauppa. Inspiroitumalla kansainvälisten huippujen innovaatioista voimme luoda tulevaisuuden menestystarinoita.

Kirjan esimerkein ja konkreettisten harjoitusten avulla opit
• ymmärtämään ja löytämään mahdollisuuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen
• tekemään uusista teknologioista helpommin lähestyttäviä
• kehittämään asiakaslähtöistä ajattelutapaa organisaatiossasi.

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään. Toivottavasti tämä kirjaa antaa uusia ajatuksia tälle mielenkiintoiselle matkalle!

Belinda Gerdt (KTM) on digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen edelläkävijä. Belinda työskentelee Microsoftilla ja asuu Luxemburgissa, aiemmin hän vastasi Amazonin EMEA-organisaatiossa muun muassa markkinoinnista ja kumppanikehityksestä. Hän on kirjoittanut yhdessä Kari Korkiakosken kanssa kirjan Ylivoimainen asiakaskokemus (2016).

Sanna Eskelisellä (KTM) on yli 15 vuoden kokemus globaalista liiketoiminnan kehittämisestä ja yritysvastuusta suurissa kansainvälisissä yrityksissä, kuten Nokialla ja Microsoftilla. Tämä Lontooseen kotiutunut Harvard-alumni kehittää työkseen teknologioita, jotka mahdollistavat yksilöllisen, tehokkaan ja korkealaatuisen opetuksen ja oppimisen ympäri maailman.