Digijalkakauppa — Kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi

Lehtonen, Timo
Nimeke: Digijalkakauppa — Kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi
Tekijät: Lehtonen, Timo (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789528068549
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmestymispäivä: 4.1.2023
Hinta: 25,00 € (21,93 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 21700193
Kustantaja: BoD - Books on Demand
Painos: 2023
Julkaisuvuosi: 2023
Kieli: suomi
Sivumäärä: 144
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: kauppa, muutos, Internet, verkkokauppa, myymälät, kivijalkaliikkeet, uhkakuvat, tulevaisuudenodotukset, kauppa-ala, monikanavaisuus
Avainsanat: Vähittäiskauppa, Verkkokauppa, Kivijalkakauppa, Monikanavaisuus, Omnichannel
Haluatko kehittää kivijalkakauppaasi ja perustaa verkkokaupan, tai toisinpäin? Tämä kirja on kirjoitettu sinulle, jota kiinnostaa vähittäiskaupan uusimmat kehitystrendit ja tulevaisuuskuvat. Haluatko tietää, kuinka rakennetaan kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi, digijalkakauppa?

Faktaa kirjastani:.
* Digijalkakauppa on kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi, omnikanavan ja median liittolainen 144 sivua.
* Lukuisia piirroksia, sarjakuvia ja mallinnuksia.
* Lisäksi offline markkinoinnin ideakuvasto
* Kolme Digijalkakauppa casea: Lankakauppa Titityy, Beyond Store ja KOTO Designmarket.

Yhdistämällä kivijalkakaupan ja verkkokaupan parhaat puolet saat vauhtia kauppasi toimintaan, sinusta voi tulla menestyvä hybridikauppias. Tämä aihe kiinnosti minuakin, siksi tein siitä kirjan, johon Sinunkin kannattaa tutustua!

Myymälä on muuttumassa teatteriksi, paikaksi, joka tarjoaa elämyksiä. Offline myymälän rinnalle perustetaan yhä useammin verkkokauppa, jolloin voidaan puhua jo monikanavaisesta kaupanteosta. Omnikanavaisuus (omnichannel) on koko kirjan yhdistävä ja yhteensitova liima, joka mahdollistaa vuorovaikutuksen yritysten ja kuluttajien välille esimerkiksi kasvokkain, kännykällä, tabletilla tai tietokoneella.

Myymälä on media verkossa ja toisaalta teatteri kivijalassa. Oli miten oli, tärkeintä digijalkakauppiaan on hallita sisällöntuotanto. Sisältö syntyy yrityksen historiasta, arjesta ja tapahtumista. Se on tuotekuvauksia, katalogeja ja somepäivityksiä. Tärkeässä roolissa ovat tietysti yrityksen henkilökunta ja heidän asiantuntemuksensa. Tietoa, osaamista ja kokemuksia voi jakaa esimerkiksi artikkelien ja oppaiden muodossa.