Digilogistiikka — Kuluttajan ohjaamaa liiketoimintaa

von Zansen, Jani; Haapanen, Mikko; Syrjänen, Tuomas
Nimeke: Digilogistiikka — Kuluttajan ohjaamaa liiketoimintaa
Tekijät: von Zansen, Jani (Kirjoittaja)
Haapanen, Mikko (Kirjoittaja)
Syrjänen, Tuomas (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789529394074
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Tilaustuote toimitetaan myöhemmin
Hinta: 67,00 € (58,77 € alv 0 %)

Kustantaja: Futugene
Painos: 2017
Julkaisuvuosi: 2017
Kieli: suomi
Sivumäärä: 164
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: liiketoiminta, yritykset, kuluttajakäyttäytyminen, kuluttajat, digitalisaatio, toimintaympäristö, liiketoimintaympäristö, logistiikka, tuotannonohjaus, palvelut, liiketoimintamallit, muutos, uudistukset, teknologia
Avainsanat: Digitalisaatio, Johtaminen, Uudistuminen, Logistiikka
Digilogistiikka on terävä analyysi ja ajankuva siitä, miten digitaalinen ja fyysinen maailma kohtaavat juuri nyt. Tämän kohtaamisen keskiössä on kuluttaja. Liian moni yritys seuraa kuluttajakokemuksen ympärille muodostuvaa liittoa sivusta.

Digilogistiikka kertoo kiihtyvästä kulttuurimuutoksesta, joka kohtaa valtaosaa yrityksistä. Kuluttajasta on tullut markkinoiden ja arvokentän kuninkaallinen, joka ohjaa liiketoimintaa tarpeidensa mukaisesti. Vanhat arvoketjut ja -verkostot murtuvat. Liiketoimintamallit muuttuvat.

Digilogistiikka antaa näkökulman niihin uusiin mahdollisuuksiin, jotka ovat jo täällä ja tänään yritysten hyödynnettävissä. Kuluttaja-areenoilla nopeimmin muotoaan muuttavat yritykset palkitaan ruhtinaallisesti. Arvonmuodostus on moninkertainen perinteisiin yrityksiin verrattuna.

Digilogistiikka on välttämätön ja strateginen lukupaketti yritysten omistajille, hallituksille, johtajille ja tiimeille, jotka haluavat luoda uudistumisen avulla kasvua sekä jatkuvaa ja kannattavaa liiketoimintaa.