Digin mitalla 2.0 — Verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja

Pyyhtiä, Tomi; Syväniemi, Antti; Markkula, Tuulikki; Roponen, Seppo; Frosterus, Nina; Vastamäki, Rauno; Mertanen, Petri; Räsänen, Sanna; Gummerus, Mikael
Nimeke: Digin mitalla 2.0 — Verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja
Tekijät: Pyyhtiä, Tomi (Kirjoittaja)
Syväniemi, Antti (Kirjoittaja)
Markkula, Tuulikki (Kirjoittaja)
Roponen, Seppo (Kirjoittaja)
Frosterus, Nina (Kirjoittaja)
Vastamäki, Rauno (Kirjoittaja)
Mertanen, Petri (Kirjoittaja)
Räsänen, Sanna (Kirjoittaja)
Gummerus, Mikael (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789525262544
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Ei saatavilla
Hinta: 109,00 € (95,61 € alv 0 %)

Kustantaja: Mainostajien liitto/ Marketing Finlad
Painos: 2017
Julkaisuvuosi: 2017
Kieli: suomi
Sivumäärä: 219
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69.35 Mainonta
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: verkkokauppa, verkkoliiketoiminta, digitaalinen markkinointi, mittaus, analyysi, mittarit (mittaus), myynti, verkkomainonta, markkinatutkimus, verkkopalvelut, käytettävyys, testit, business intelligence
Mainostajien Liitto on julkaissut uudistetun version suuren suosion saavuttaneesta kirjasta Digin mitalla. Siinä maamme eturivin asiantuntijat kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Digin Mitalla 2.0 -kirja on päivitetty versio, jossa uusina osioina ovat luvut sosiaalisen median mittaamisesta sekä optimoinnista ja personoinnista.

Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä