Digin mitalla 2.0 — Verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja
Pyyhtiä, Tomi; Syväniemi, Antti; Markkula, Tuulikki; Roponen, Seppo; Frosterus, Nina; Vastamäki, Rauno; Mertanen, Petri; Räsänen, Sanna; Gummerus, MikaelTuotetiedot
Nimeke: | Digin mitalla 2.0 — Verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja |
Tekijät: | Pyyhtiä, Tomi (Kirjoittaja) Syväniemi, Antti (Kirjoittaja) Markkula, Tuulikki (Kirjoittaja) Roponen, Seppo (Kirjoittaja) Frosterus, Nina (Kirjoittaja) Vastamäki, Rauno (Kirjoittaja) Mertanen, Petri (Kirjoittaja) Räsänen, Sanna (Kirjoittaja) Gummerus, Mikael (Kirjoittaja) |
Tuotetunnus: | 9789525262544 |
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja |
Saatavuus: | Ei saatavilla |
Hinta: | 109,00 € (95,61 € alv 0 %) |
Kustantaja: | Mainostajien liitto/ Marketing Finlad |
Painos: | 2017 |
Julkaisuvuosi: | 2017 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 219 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 69.35 Mainonta |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | verkkokauppa, verkkoliiketoiminta, digitaalinen markkinointi, mittaus, analyysi, mittarit (mittaus), myynti, verkkomainonta, markkinatutkimus, verkkopalvelut, käytettävyys, testit, business intelligence |
Mainostajien Liitto on julkaissut uudistetun version suuren suosion saavuttaneesta kirjasta Digin mitalla. Siinä maamme eturivin asiantuntijat kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Digin Mitalla 2.0 -kirja on päivitetty versio, jossa uusina osioina ovat luvut sosiaalisen median mittaamisesta sekä optimoinnista ja personoinnista.
Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä
Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä