Digitaalinen jalanjälki

Isokangas, Antti; Vassinen, Riku
Nimeke: Digitaalinen jalanjälki
Tekijät: Isokangas, Antti (Kirjoittaja)
Vassinen, Riku (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521417962
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 15,00 € (13,16 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 141796
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 1. painos, 2011
Kieli: suomi
Sivumäärä: 240
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: T69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: Internet, verkkonäkyvyys, erottautuminen, brändit, liiketoiminta, tietoverkot, sisältötuotanto, sosiaalinen media, verkkoyhteisöt, yritykset
Et ole olemassa, jollet näy Googlessa! Asiakkaat voittaa yritys, jolla on laajin ja tehokkain digitaalinen jalanjälki. Massasta erottuu vain kohderyhmää kiinnostavalla ja kilpailijoista erottuvalla sisällöllä. Internet on liian tärkeä kanava jätettäväksi it- tai markkinointiosaston vastuulle.

Budjettien kutistuessa sisältöä on tuotettava entistä enemmän ja tehokkaammin yrityksen sisällä. Digitaalinen jalanjälki auttaa kääntämään netin aiheuttaman muutoksen eduksi tarjoamalla tehokkaan työkalupaketin inspiroivan ja relevantin verkkosisällön luomiseksi ja kytkemiseksi liiketoiminnan tavoitteisiin.

Digitaalinen jalanjälki -kirja on voitti Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n järjestämän vuoden 2011 Kultasulka-kirjoituskilpailun. Tuomariston perustelut: "Kirja on poikkeuksellisen hyvä kirja ajankohtaisesta ja paljon käsitellystä aiheesta. Kirja onnistuu keskittyessään substanssiin ja syihin olla sosiaalisessa mediassa sen sijaan, että esittelisi lukijalle alentuvasti tavan tweetata. Aihetta on käsitelty omaperäisellä, raikkaalla ja innostavalla tavalla. Teksti on lennokasta, ja taitavaa. Tämä sopii koulutuskäyttöön, mutta myös aihepiiristä kiinnostuneelle maallikolle, blogin perustamista miettivälle tai sosiaalista mediaa ihmettelevälle yritysjohtajalle."