Digitaalisen myynnin psykologia — MYYNTIHYPE

Rubanovitsch, Mika D.
Nimeke: Digitaalisen myynnin psykologia — MYYNTIHYPE
Tekijät: Rubanovitsch, Mika D. (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789526919775
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Tulossa 8.9.2025
Ilmestymispäivä: 8.9.2025
Hinta: 72,00 € (63,16 € alv 0 %)

Kustantaja: Imperial Sales
Painos: 2025
Julkaisuvuosi: 2025
Kieli: suomi
Sivumäärä: 208
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö
Avainsanat: Digi, Myynti, Psykologia
Unohda kaikki, mitä luulit tietäväsi myynnistä. Peli, jossa myyjä oli kuningas ja ostaja nöyrä alamainen, on lopullisesti ohi. Pelikenttä ei ole pelkästään muuttunut - se on räjäytetty palasiksi. Tuhkasta nousee uusi, armoton totuus: Ostaja on uusi myyjä.

Tässä Mika D. Rubanovitschin 15. mestariteoksessa esitellään täysin uudenlainen digitaalinen myyntiprosessi, jossa lupa myydä ansaitaan vaiheittain. Kirjassa paneudutaan tarkemmin digitaaliseen pelikenttään ja mitä se vaatii myyjiltä ja myyjäorganisaatioilta. Kirja paljastaa, miten ostamisen vallankumous on muuttanut digitaalisen myynnin psykologian ja miten myyjänä rakennetaan merkityksellistä vuorovaikutusta verkossa. Kirjassa annetaan lukuisia käytännönläheisiä verkkokauppaesimerkkejä. Digitaalinen ostoskori on uusi sovituskoppi.

Menestyäksesi tässä pelissä tarvitset asennemuutoksen. Radikaalin sellaisen. Vanhat myyntioppaat voit heittää suosiolla romukoppaan, sillä aggressiiviset painostustaktiikat ovat haalistuneita kaikuja menneestä. Jos yrität edelleen pelata vanhoilla säännöillä, olet jo hävinnyt pelin.

Potentiaalinen asiakas, jota yritit niin kovasti vakuutella, pitelee nyt megafonia. Eikä se ääni vain kuiskaa - se kaikuu globaaleilla digitaalisilla toreilla voimalla, joka voi nostaa brändisi tähtiin tai syöstä sen unohdukseen nopeammin kuin ehdit sanoa ”myyntihype”.

Tässä kirjassa sukelletaan syvälle asiakkaan mieleen. Sinne, missä todelliset ostopäätökset syntyvät. Myyntihype perustuu ihmisen psykologiaan, käyttäytymis- ja taloustieteen oivalluksiin ja kokemukseen, jonka vain tuhannet kohtaamiset myynnin etulinjassa voivat opettaa. Teos jatkaa siitä mihin Ruban "Myynnin psykologia - temppu ja miten se tehdään" -kirja jäi. Siinä puhuttiin kohtaamisesta, vaikuttamisesta ja myyntiprosessin johtamisesta. Nyt tässä uutuuskirjassa astumme uuteen maisemaan, digiajan myyntikentälle, jossa asiakkaan valta, tunneäly ja teknologia kietoutuvat erottamattomasti yhteen.