Digitrippi — Näin johdat digimarkkinointia

Liimatainen, Jussi
Nimeke: Digitrippi — Näin johdat digimarkkinointia
Tekijät: Liimatainen, Jussi (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789529431519
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 40,00 € (35,09 € alv 0 %)

Kustantaja: Mstreet/ Korouma Consulting
Painos: 2020
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Sivumäärä: 134
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: digitaalinen markkinointi, markkinointi, johtaminen, sosiaalinen media, WWW-sivut, sisältötuotanto, yritystoiminta
Avainsanat: digimarkkinointi, digitalisaatio, digitalisoituminen, johtaminen, markkinointi, markkinointijohtaminen, markkinointiviestintä
Digitrippi - Näin johdat digimarkkinointia

Digitrippi on kirjoitettu kaikille, jotka ovat tekemisissä myynnin ja markkinoinnin digitalisaation kanssa. Kirjan pääviestit on suunnattu keskikokoisten ja pienten yritysten johdolle: toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille ja yrittäjille. Kirja kertoo kokemusten ja konkreettisten yritystarinoiden kautta, miten myynnin ja markkinoinnin digitalisaatiota toteutetaan niin, että hankkeet onnistuvat.

Digitripin onnistumistekijöitä ovat teknologiavalinnat, ihmisten osaaminen, -motivaatio sekä johtaminen. Teknologiavalinnoilla vaikutetaan ratkaisevasti siihen, miten digitalisaatio auttaa saavuttamaan tavoitteet. Digiosaaminen ratkaisee, miten teknologiasta saadaan halutut hyödyt irti. Motivaatio on edellytys osaamisen kartuttamiseen ja yhteistyöhön. Ilman riittävän suuren ihmisjoukon motivaatiota digitripistä ei tule mitään. Johtaminen on mukana kaikissa vaiheissa, investointipäätöksistä rekrytointeihin sekä päivittäiseen tekemiseen. Onnistuneille hankkeille yhteistä on, että johto on niissä aktiivisesti mukana.

Kirjoittaja, Jussi Liimatainen (VTM), on markkinoinnin, myynnin ja niiden johtamisen ammattilainen.