Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen

Raijas, Sara; Harmoinen, Taina
Nimeke: Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
Tekijät: Raijas, Sara (Toimittaja)
Harmoinen, Taina (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789518081589
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 25,00 € (21,93 € alv 0 %)

Kustantaja: ProAgria Keskusten Liitto
Sarja: ProAgria maaseutukeskusten liiton julkaisuja Tieto tuottamaan 125 Maaseutukeskusten liiton julkaisuja 1064
Painos: 1. painos, 2008
Kieli: suomi
Sivumäärä: 94
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 67.7 Elintarviketeollisuus
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: markkinointiviestintä, strategiat, palvelut, tuotekehitys, tuotteet, brändit, yritykset, elintarvikeala
Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen - kirjassa kerrotaan, kuinka omasta tuotteesta voi määrätietoisesti rakentaa brändin. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta, joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirja kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Oppaaseen on koottu keinoja, joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voidaan vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjasta löytyy myös tavaran toimittamiseen liittyviä pelisääntöjä ja käytäntöjä eri kanavavaihtoehdoissa.