Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
Raijas, Sara; Harmoinen, TainaTuotetiedot
Nimeke: | Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen | ||
Tekijät: | Raijas, Sara (Toimittaja) Harmoinen, Taina (Toimittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789518081589 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 25,00 € (21,93 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | ProAgria Keskusten Liitto |
Sarja: | ProAgria maaseutukeskusten liiton julkaisuja Tieto tuottamaan 125 Maaseutukeskusten liiton julkaisuja 1064 |
Painos: | 1. painos, 2008 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 94 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 67.7 Elintarviketeollisuus |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | markkinointiviestintä, strategiat, palvelut, tuotekehitys, tuotteet, brändit, yritykset, elintarvikeala |
Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen - kirjassa kerrotaan, kuinka omasta tuotteesta voi määrätietoisesti rakentaa brändin. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta, joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirja kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Oppaaseen on koottu keinoja, joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voidaan vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjasta löytyy myös tavaran toimittamiseen liittyviä pelisääntöjä ja käytäntöjä eri kanavavaihtoehdoissa.