Esimies ongelmien aiheuttaja ja ratkaisija — Ajattele mitä ajattelet
Kultanen, TimoTuotetiedot
Nimeke: | Esimies ongelmien aiheuttaja ja ratkaisija — Ajattele mitä ajattelet | ||
Tekijät: | Kultanen, Timo (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789522464200 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 25,00 € (21,93 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | Kauppakamari |
Painos: | 2. painos, 2017 |
Julkaisuvuosi: | 2016 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 211 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.11 Johtamisen tekniikka ja menetelmät |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | esihenkilötyö, johtajuus, johtaminen, esihenkilöt, esihenkilötaidot, ongelmanratkaisu, työyhteisöt, johtajat |
Kirja antaa esimiehille ja johtajille eväitä pohtia itseään ja omia ajattelu- ja toimintamallejaan, suoraan ja kaunistelematta.
Valtaosa esimiestyön ongelmista on esimiesten itsensä rakentamia. Ongelmatilanteissa piiloudutaan usein henkilökemian tai muun syyn taakse, ja vastuu sysätään muille. Kirja antaa esimiehille ja johtajille eväitä pohtia itseään ja omia ajattelu- ja toimintamallejaan, suoraan ja kaunistelematta.
Toiseksi tarkoituksena on avata yritysten ja yhteisöjen omistajille ja johtajille esimiestyön merkitystä niin ihmisten hyvinvoinnille kuin yrityksen tuloksentekokyvylle. Hyvinvointi ja tuottavuus kulkevat käsi kädessä. Esimiehen ajattelun ja asenteen laatu sekä sosiaaliset taidot ratkaisevat usein lopputuloksen. Olemmeko sellainen yritys tai yhteisö, johon halutaan tulla ja jossa halutaan pysyä? Siinä on pohdittavaa jokaiselle työyhteisölle.
Valtaosa esimiestyön ongelmista on esimiesten itsensä rakentamia. Ongelmatilanteissa piiloudutaan usein henkilökemian tai muun syyn taakse, ja vastuu sysätään muille. Kirja antaa esimiehille ja johtajille eväitä pohtia itseään ja omia ajattelu- ja toimintamallejaan, suoraan ja kaunistelematta.
Toiseksi tarkoituksena on avata yritysten ja yhteisöjen omistajille ja johtajille esimiestyön merkitystä niin ihmisten hyvinvoinnille kuin yrityksen tuloksentekokyvylle. Hyvinvointi ja tuottavuus kulkevat käsi kädessä. Esimiehen ajattelun ja asenteen laatu sekä sosiaaliset taidot ratkaisevat usein lopputuloksen. Olemmeko sellainen yritys tai yhteisö, johon halutaan tulla ja jossa halutaan pysyä? Siinä on pohdittavaa jokaiselle työyhteisölle.