Kadotettu asiakas — Kohti asiakaslähtöistä ajattelua

Vuorela, Katiye
Nimeke: Kadotettu asiakas — Kohti asiakaslähtöistä ajattelua
Tekijät: Vuorela, Katiye (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789520457013
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmestymispäivä: 23.1.2024
Hinta: 29,00 € (25,44 € alv 0 %)

Kustantaja: Tammi
Painos: 1. painos, 2024
Julkaisuvuosi: 2024
Kieli: suomi
Sivumäärä: 192
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: yritykset, yrityskulttuuri, asiakkaat, tarpeet, ymmärtäminen, asiakaslähtöisyys, asiakaskokemus, markkinointi, brändit, brändäys
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, brändit, brändäys, markkinointi, tarpeet, ymmärtäminen, yritykset, yrityskulttuuri
Asiakas ei ole itsestäänselvyys. Hänet on nähtävä ja häntä on ymmärrettävä.

Innostava teos asiakkaan ympärille rakentuvasta tulevaisuudesta. Kuinka tarjota asiakkaalle yhtä hyvää kuin itselleen toivoisi? Elämänmakuisia kertomuksia yritysten valinnoista.

Kirjassa ääneen pääsevät kokeneet yrittäjät ja yritysjohtajat, ja heidän tarinansa auttavat uskomaan, että myös me suomalaiset voimme olla luomassa maailmanluokan tuotteita ja brändejä. Mukana ovat Fazer, BasBas, Nordic Business Forum, Oatly ja Nike. Teos luo uskoa kaupallisiin onnistumisiin: ne harvoin ovat sattumaa tai pakkomyyntiä vaan systemaattista, oikeanlaista asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä.

Kirja rohkaisee valloittamaan maailman. Jos keskittyy vain taloudellisen hyödyn tavoitteluun, moni mahdollisuus voi mennä sivu suun. Menestys ei tule pakottamalla, sillä hyvää fiilistä ei voi laittaa Exceliin. Se tulee, jos uskoo hyvään.

Katiye Vuorelalla on 30 vuoden kokemus markkinoinnista, viestinnästä, asiakasymmärryksestä sekä johtamisesta kuluttajien ja yritysten parissa. Hän uskoo, että ihmiset toimivat pitkälti tarpeidensa ja tunteidensa ohjaamina. Tässä teoksessaan Vuorela auttaa tulevia maailmanvalloittajia löytämään oman sisäisen palonsa.