Kansainvälistä kasvua — Kohti maailmanluokan brändiä

Sipilä, Maria
Nimeke: Kansainvälistä kasvua — Kohti maailmanluokan brändiä
Tekijät: Sipilä, Maria (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789525262605
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 74,00 € (64,91 € alv 0 %)

Kustantaja: Mainostajien liitto/ Marketing Finlad
Painos: 2024
Julkaisuvuosi: 2024
Kieli: suomi
Sivumäärä: 223
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: liiketoiminta, yritykset, kansainvälistyminen, kansainvälinen kauppa, kansainväliset markkinat, liiketoimintaympäristö, kasvu, yritysstrategiat, verkkoliiketoiminta, markkinointi, brändit
Kun kotimarkkina ei riitä, tarvitaan kasvua maailmalta. Kirjan sanomana on, että kansainvälistyminen ei tapahdu hetkessä, vaan vaatii myös kärsivällisyyttä ja pitkän ajanjakson satsauksia sen mukaisesti sekä kirkasta fokusta.

Kirjassa tarjotaan keinoja ja työkaluja eri kansainvälistymisvaiheissa oleville yrityksille ja kerrotaan miten välttää pahimmat kompastuskivet. Useat maailmalla menestyneet yritykset esittäytyvät innostavien esimerkkien kautta, ja kulttuurieroihin päästään sukeltamaan suomalaisille yrityksille kiinnostavilla kohdemarkkinoilla, kuten Yhdysvalloissa, Japanissa, Saksassa ja UK:ssa. Kirjassa käydään läpi kattavasti digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn keinoja kansainvälisessä kasvussa, ohjeistetaan miten toteutetaan menestyksellinen verkkokauppa ja visioidaan markkinoinnin tulevaisuutta. Kirja soveltuu yritysten ylimmälle johdolle, markkinoinnin johdolle ja kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille.

Maria Sipilä on yrityskasvun asiantuntija ja tietokirjailija. Sipilän tausta on mm. Nokian maailmanlaajuisesta matkapuhelinmarkkinoinnista voimakkaan kasvun vuosilta, jolloin Nokian brändiarvo oli korkeimmillaan. Hän on toiminut yritysjohtajana ja hallitusammattilaisena sekä neuvonantajana ja valmentajana yrityksille kansainväliseen kasvuun ja moderneihin markkinointikeinoihin liittyen. Maria Sipilä on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Kansainvälistä kasvua – kohti maailmanluokan brändiä on hänen neljäs tietokirjansa.