Kansainvälistä kasvua — Kohti maailmanluokan brändiä
Sipilä, MariaTuotetiedot
Nimeke: | Kansainvälistä kasvua — Kohti maailmanluokan brändiä | ||
Tekijät: | Sipilä, Maria (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789525262605 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 74,00 € (64,91 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | Mainostajien liitto/ Marketing Finlad |
Painos: | 2024 |
Julkaisuvuosi: | 2024 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 223 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 69.3 Markkinointi. Kauppa |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | liiketoiminta, yritykset, kansainvälistyminen, kansainvälinen kauppa, kansainväliset markkinat, liiketoimintaympäristö, kasvu, yritysstrategiat, verkkoliiketoiminta, markkinointi, brändit |
Kun kotimarkkina ei riitä, tarvitaan kasvua maailmalta. Kirjan sanomana on, että kansainvälistyminen ei tapahdu hetkessä, vaan vaatii myös kärsivällisyyttä ja pitkän ajanjakson satsauksia sen mukaisesti sekä kirkasta fokusta.
Kirjassa tarjotaan keinoja ja työkaluja eri kansainvälistymisvaiheissa oleville yrityksille ja kerrotaan miten välttää pahimmat kompastuskivet. Useat maailmalla menestyneet yritykset esittäytyvät innostavien esimerkkien kautta, ja kulttuurieroihin päästään sukeltamaan suomalaisille yrityksille kiinnostavilla kohdemarkkinoilla, kuten Yhdysvalloissa, Japanissa, Saksassa ja UK:ssa. Kirjassa käydään läpi kattavasti digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn keinoja kansainvälisessä kasvussa, ohjeistetaan miten toteutetaan menestyksellinen verkkokauppa ja visioidaan markkinoinnin tulevaisuutta. Kirja soveltuu yritysten ylimmälle johdolle, markkinoinnin johdolle ja kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille.
Maria Sipilä on yrityskasvun asiantuntija ja tietokirjailija. Sipilän tausta on mm. Nokian maailmanlaajuisesta matkapuhelinmarkkinoinnista voimakkaan kasvun vuosilta, jolloin Nokian brändiarvo oli korkeimmillaan. Hän on toiminut yritysjohtajana ja hallitusammattilaisena sekä neuvonantajana ja valmentajana yrityksille kansainväliseen kasvuun ja moderneihin markkinointikeinoihin liittyen. Maria Sipilä on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Kansainvälistä kasvua – kohti maailmanluokan brändiä on hänen neljäs tietokirjansa.
Kirjassa tarjotaan keinoja ja työkaluja eri kansainvälistymisvaiheissa oleville yrityksille ja kerrotaan miten välttää pahimmat kompastuskivet. Useat maailmalla menestyneet yritykset esittäytyvät innostavien esimerkkien kautta, ja kulttuurieroihin päästään sukeltamaan suomalaisille yrityksille kiinnostavilla kohdemarkkinoilla, kuten Yhdysvalloissa, Japanissa, Saksassa ja UK:ssa. Kirjassa käydään läpi kattavasti digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn keinoja kansainvälisessä kasvussa, ohjeistetaan miten toteutetaan menestyksellinen verkkokauppa ja visioidaan markkinoinnin tulevaisuutta. Kirja soveltuu yritysten ylimmälle johdolle, markkinoinnin johdolle ja kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille.
Maria Sipilä on yrityskasvun asiantuntija ja tietokirjailija. Sipilän tausta on mm. Nokian maailmanlaajuisesta matkapuhelinmarkkinoinnista voimakkaan kasvun vuosilta, jolloin Nokian brändiarvo oli korkeimmillaan. Hän on toiminut yritysjohtajana ja hallitusammattilaisena sekä neuvonantajana ja valmentajana yrityksille kansainväliseen kasvuun ja moderneihin markkinointikeinoihin liittyen. Maria Sipilä on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Kansainvälistä kasvua – kohti maailmanluokan brändiä on hänen neljäs tietokirjansa.