Kestävä myynti & johtaminen — The Nordic Way : 6 sielua myynnin ja johtamisen kilpailuetuna

Hilvo, Tomi; Rubanovitsch, Mika D.
Nimeke: Kestävä myynti & johtaminen — The Nordic Way : 6 sielua myynnin ja johtamisen kilpailuetuna
Tekijät: Hilvo, Tomi (Kirjoittaja)
Rubanovitsch, Mika D. (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789526529509
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmestymispäivä: 4.10.2023
Hinta: 80,00 € (70,18 € alv 0 %)

Kustantaja: Nordic Way Group
Painos: 2023
Julkaisuvuosi: 2023
Kieli: suomi
Sivumäärä: 288
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.11 Johtamisen tekniikka ja menetelmät
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: johtajuus, kestävä johtaminen, johtaminen, muutosjohtaminen, myynti, myyntityö, vihreä talous, yritystoiminta, kestävä kehitys, vastuullisuus, yritysvastuu, kilpailuetu, muutos, läpinäkyvyys, innovatiivisuus, onnellisuus
Avainsanat: Pohjoismaat, johtaminen, kansainvälistyminen, kasvu, kestävyys, kilpailuetu, muutosjohtaminen, myynti, sielu, vastuullisuus
Kestävyys on tämän päivän bisnesmaailman kuumin puheenaihe. Valitettavan suuri osa keskustelusta on löysää juhlapuhetta ilman konkretiaa. Harvat yritykset osaavat yhdistää kestävyyden myyntiin ja johtamiseen niin, että siitä syntyy aitoa kilpailuetua. Vielä harvemmat myyjät saavat tuotteistaan ja palveluistaan korkeampaa hintaa, kun he eivät osaa perustella kestävyyden tuomaa lisäarvoa. Kuinka moni myyjä ottaa myyntitilanteessa puheeksi kestävyyden?

Pohjoismaissa elävät maailman onnellisimmat kansat ja vastuullisimmat yritykset. “Kestävä myynti & johtaminen: The Nordic Way” on enemmän kuin vain bisneskirja. Se on matka läpi kuuden pohjoismaisen sielun - Innovatiivisen vision, Yhteisen onnellisuuden, Radikaalin läpinäkyvyyden, No Ego -ajattelun, Tarpeeksi on tarpeeksi -periaatteen ja Älykkään voimaannuttamisen.

Teos tarjoaa inspiroivan näkemyksen siitä, miten kestävyys synnyttää kilpailuedun. Kerromme käytännönläheisin esimerkein, miten kestävä myynti ja johtaminen auttavat asiakkaita ja loppuasiakkaita menestymään. Tämän kirjan kautta heräät uudenlaiseen ajatteluun, jossa kestävyys ei ole vain strateginen valinta, vaan yrityksen sydän.

The Nordic Way ja sen kuusi sielua rohkaisevat sinua ottamaan henkilökohtaisia askelia kohti kestävämpää tulevaisuutta. Yhdessä luomme maailman, joka inspiroi ja innostaa meitä joka päivä. Tartu tilaisuuteen nyt!