Kohtuuttomat valittajat — Opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan

Karpela, Totti; Parviainen, Taina
Nimeke: Kohtuuttomat valittajat — Opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan
Tekijät: Karpela, Totti (Kirjoittaja)
Parviainen, Taina (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522467645
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmestymispäivä: 12.5.2022
Hinta: 70,00 € (61,40 € alv 0 %)

Kustantaja: Kauppakamari
Painos: 2022
Julkaisuvuosi: 2022
Kieli: suomi
Sivumäärä: 193
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: valitukset, reklamaatio, asiakastyö, asiakaspalvelu, sosiaalinen vuorovaikutus, sosioemotionaaliset taidot, tunnetaidot
Avainsanat: kohtuuttomat valittajat, reklamaatio, piinaava valittaja
Kirja on tarkoitettu kaikille niille, jotka tarvitsevat apua ja vinkkejä erilaisten reklamaatioiden käsittelyyn niin kasvotusten kuin kirjallisesti.

Kirjassa annetaan vinkkejä erilaisten valitustilanteiden käsittelyyn, tapahtuivatpa ne kasvotusten tai kirjallisesti. Teoksessa käydään läpi erityyppisiä valittajia ja heidän reagointitapojaan sekä annetaan neuvoja hankalista asiakaspalvelutilanteista selviämiseen. Siinä pureudutaan tavallista vaativampien tapausten lisäksi kohtuuttomiin valittajiin, jotka saattavat piinata yrityksen työntekijöitä pitkäänkin.

Kirja sopii erityisesti asiakaspalvelussa toimiville, mutta siitä on hyötyä kaikille, jotka kohtaavat erilaisia vaativia tilanteita kasvokkain tai eri viestintävälineissä ja pohtivat, miten ne voisi hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla. Teoksen tavoitteena on auttaa ihmisiä kasvattamaan omia asiakaspalvelutaitojaan vaativissa tilanteissa ja lisätä heidän työmotivaatiotaan kartuttamalla heidän ammattitaitoaan. 

Kirjan lopussa on erilaisia harjoituksia, joiden avulla jokainen voi kehittää esimerkiksi organisaation asiakaspalvelun toimintaa ja saada uusia ajatuksia vaativien tilanteiden hoitamiseen.