Koulu on enemmän — nuorisotyön ja koulun yhteistyön käytännöt, mahdollisuudet ja ongelmat
Kiilakoski, TomiTuotetiedot
Nimeke: | Koulu on enemmän — nuorisotyön ja koulun yhteistyön käytännöt, mahdollisuudet ja ongelmat |
Tekijät: | Kiilakoski, Tomi (Kirjoittaja) |
Tuotetunnus: | 9789525994674 |
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja |
Saatavuus: | Tilaustuote toimitetaan myöhemmin |
Hinta: | 35,00 € (30,70 € alv 0 %) |
Kustantaja: | Nuorisotutkimusseura |
Sarja: | Kenttä Nuorisotutkimusverkosto/Nuorisotutkimusseura julkaisuja 155 |
Painos: | 2014 |
Julkaisuvuosi: | 2014 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 198 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 38.7 Nuorisotyö. Lapsityö |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | koulut, nuorisotyö, yhteistyö, moniammatillisuus, hyvät käytännöt, nuoret, tukeminen, kouluympäristö, sosiaalinen ympäristö, kehittämisprojektit, kehittämistutkimus |
Mitä on nuorisotyö koulussa? Millaisia ovat koulun ja nuorisotyön yhteistyön käytännöt? Millä tavalla nuorisotyön
palveluja tulisi jatkossa järjestää? Miten nuoria voidaan tukea heidän kasvuympäristöissään?
Koulun ja nuorisotyön yhteistyö on kansallisesti ja kansainvälisesti kiinnostuksen ja kehittämisen kohteena. Tutkija Tomi Kiilakosken Koulu on enemmän -teos käsittelee nuorisotyön ja koulun yhteistyön käytäntöjä, mahdollisuuksia ja ongelmia. Teos pohjautuu vuosina 2012–2014 toteutettuun Kaupunkimaisen nuorisotyön kehittämisverkosto Kanuunan rahoittamaan ja ohjaamaan hankkeeseen, jossa tutkittiin koulun ja nuorisotyön kehittymistä ja kehittämistä viidessä suomalaisessa kaupungissa. Yleistajuinen teos on tarkoitettu kaikille nuorisotyöstä ja koulusta toimintaympäristönä kiinnostuneille.
palveluja tulisi jatkossa järjestää? Miten nuoria voidaan tukea heidän kasvuympäristöissään?
Koulun ja nuorisotyön yhteistyö on kansallisesti ja kansainvälisesti kiinnostuksen ja kehittämisen kohteena. Tutkija Tomi Kiilakosken Koulu on enemmän -teos käsittelee nuorisotyön ja koulun yhteistyön käytäntöjä, mahdollisuuksia ja ongelmia. Teos pohjautuu vuosina 2012–2014 toteutettuun Kaupunkimaisen nuorisotyön kehittämisverkosto Kanuunan rahoittamaan ja ohjaamaan hankkeeseen, jossa tutkittiin koulun ja nuorisotyön kehittymistä ja kehittämistä viidessä suomalaisessa kaupungissa. Yleistajuinen teos on tarkoitettu kaikille nuorisotyöstä ja koulusta toimintaympäristönä kiinnostuneille.