Koululaisen peliohjelmointikirja
Woodcock, Jon; Vorderman, CarolTuotetiedot
Nimeke: | Koululaisen peliohjelmointikirja | ||
Tekijät: | Woodcock, Jon (Kirjoittaja) Vorderman, Carol (Kirjoittaja) Ketola, Veli-Pekka (Kääntäjä) |
||
Tuotetunnus: | 9789523212374 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 25,00 € (21,93 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | Readme.fi |
Painos: | 2016 |
Julkaisuvuosi: | 2016 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 224 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 61 ATK. TIETOTEKNIIKKA. TIETOLIIKENNE. VIESTINTÄTEKNIIKKA |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | peliohjelmointi, pelisuunnittelu, ohjelmointi, tietokonepelit, ohjelmointikielet |
Avainsanat: | ohjelmointi, ohjelmointikielet, peliohjelmointi, pelisuunnittelu, tietokonepelit |
Jos pidät tietokonepelien pelaamisesta, miksi et tekisi niitä itse? Tässä kirjassa kerrotaan, miten rakennetaan jännittäviä kilpa-ajopelejä, hassuja tasohyppelypelejä ja hankalia arvoituspelejä.
Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.
Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.