Koululaisen peliohjelmointikirja

Woodcock, Jon; Vorderman, Carol
Nimeke: Koululaisen peliohjelmointikirja
Tekijät: Woodcock, Jon (Kirjoittaja)
Vorderman, Carol (Kirjoittaja)
Ketola, Veli-Pekka (Kääntäjä)
Tuotetunnus: 9789523212374
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 25,00 € (21,93 € alv 0 %)

Kustantaja: Readme.fi
Painos: 2016
Julkaisuvuosi: 2016
Kieli: suomi
Sivumäärä: 224
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 61 ATK. TIETOTEKNIIKKA. TIETOLIIKENNE. VIESTINTÄTEKNIIKKA
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: peliohjelmointi, pelisuunnittelu, ohjelmointi, tietokonepelit, ohjelmointikielet
Avainsanat: ohjelmointi, ohjelmointikielet, peliohjelmointi, pelisuunnittelu, tietokonepelit
Jos pidät tietokonepelien pelaamisesta, miksi et tekisi niitä itse? Tässä kirjassa kerrotaan, miten rakennetaan jännittäviä kilpa-ajopelejä, hassuja tasohyppelypelejä ja hankalia arvoituspelejä.

Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.