Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa — Kertomus yhteiskunnan ja teknologian mullistuksien vaikutuksista asiakassuhteisiin

Launis, Risto
Nimeke: Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa — Kertomus yhteiskunnan ja teknologian mullistuksien vaikutuksista asiakassuhteisiin
Tekijät: Launis, Risto (Kirjoittaja)
Klemetti, Emmi (Kuvittaja)
Tuotetunnus: 9789528030157
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 25,00 € (21,93 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 12316773
Kustantaja: BoD - Books on Demand
Painos: 2020
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Sivumäärä: 92
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: markkinointi, asiakkuus, asiakaskokemus, asiakaspalvelu, digitaalinen markkinointi, mainonta, digitalisaatio, teknologinen kehitys
Kysyntämarkkinointi - miksi, mitä ja miten?

Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa.

Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät.

Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.