Merkkejä maineesta — Tarinoita suomalaisista brändeistä Vol. 2
Korpijaakko, Martti; Nuutinen, HeikkiTuotetiedot
Nimeke: | Merkkejä maineesta — Tarinoita suomalaisista brändeistä Vol. 2 |
Tekijät: | Korpijaakko, Martti (Kirjoittaja) Nuutinen, Heikki (Kirjoittaja) |
Tuotetunnus: | 9789529474356 |
Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja |
Saatavuus: | Tilaustuote toimitetaan myöhemmin |
Hinta: | 118,00 € (103,51 € alv 0 %) |
Kustantaja: | Smart Communication |
Painos: | 2023 |
Julkaisuvuosi: | 2023 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 348 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 69.35 Mainonta |
Merkkejä maineesta Vol. 2 – tarinoita suomalaisista brändeistä on yli 300-sivuinen tietoteos. Kirja on tarkoitettu markkinointi-, muotoilu- ja viestintäalan ammattilaisille ja opiskelijoille sekä päättäjille. Teoksessa ovat mukana: Abloy, Airam, Alepa, Atria, Buster, Genelec, Helsingin Sanomat, Heureka, Jalostaja, Luonnonvarakeskus, Naantalin kaupunki, Niemi, Oras, Oulun Kärpät, Panda, Ponsse, R-kioski, Ságat, SOL, Unigrafia, Valmet, Veho ja XZ. Jokaisen brändin tarina esitellään havainnollisesti ja monipuolisesti. Teoksessa on runsaasti valokuvia ja esitysgrafiikkaa. Yleistajuiset brändiartikkelit perustuvat satoihin haastatteluihin sekä laajaan tausta-aineistoon.