Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo — Sinustakin voi tulla huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija - luonnollisesti

Hämäläinen, Jukka
Nimeke: Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo — Sinustakin voi tulla huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija - luonnollisesti
Tekijät: Hämäläinen, Jukka (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522360205
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Tilaustuote toimitetaan myöhemmin
Hinta: 54,00 € (47,37 € alv 0 %)

Kustantaja: Mediapinta
Painos: 2016
Julkaisuvuosi: 2016
Kieli: suomi
Sivumäärä: 239
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: myyntityö, asiakaspalvelu, markkinointi, myynti, myynninedistäminen, ammattitaito, osaaminen, palveluammatit, myyntiedustajat, myyjät
Sinä voit kehittyä huippumyyjäksi ja erinomaiseksi asiakaspalvelijaksi!

Haluatko menestyä myyjänä ja tehdä rehtejä kauppoja, joissa molemmat osapuolet tietävät aidosti voittaneensa? Haluatko olla erinomainen asiakaspalvelija, joka ratkaisee myös haastavat tilanteet kaikkien osapuolten tyytyväisyydeksi?

Tässä kirjassa kokenut myyjä, asiakaspalvelija, tietokirjailija ja kysytty kouluttaja Jukka Hämäläinen lupaa kertoa kaiken, minkä on elämänsä aikana oppinut myynnistä ja asiakaspalvelusta.

Myyjänä vakuutusalalla Hämäläinen oli vuosia myyntitilastojen kärjessä, samoin useimmat hänen johtamansa myyntipiirit. Onnistuminen myynnissä ja palvelussa on perustunut hänen mukaansa terveeseen hulluuteen, luovuuteen ja rohkeuteen toimia toisin.

Jukka Hämäläinen korostaa käsitteitä luonnollinen markkinointi ja luonnollinen palvelu. Hänen aiemmat kirjansa käsittelevät juuri näitä aiheita. Luonnollisuuden oivaltanut myyjä ja asiakaspalvelija on oma aito itsensä. Hän uskoo mahdollisuuksiinsa ja kouluttaa itseään jatkuvasti.

Tämä kirja on myös Jukka Hämäläisen elämäkerta huippumyyntiin ja laadukkaaseen palveluun johtaneesta kehityspolusta. Myös arkielämästä kertovat luvut sisältävät runsaasti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyvää kokemusta.

Jukka Hämäläinen muistuttaa: - Opi onnistumisistani. Opi myös epäonnistumisistani. Mutta ole fiksumpi kuin minä. Älä tee uudestaan samoja virheitä.

Lue tämä kirja. Sinusta voi kehittyä huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija, olivatpa lähtökohtasi millaiset tahansa.