Palvelumuotoilu — uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen
Miettinen, SatuTuotetiedot
Nimeke: | Palvelumuotoilu — uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen |
Tekijät: | Miettinen, Satu (Toimittaja) |
Tuotetunnus: | 9789522380777 |
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja |
Saatavuus: | Tilaustuote toimitetaan myöhemmin |
Hinta: | 46,00 € (40,35 € alv 0 %) |
Kustantaja: | Teknologiainfo Teknova |
Sarja: | Taitemia 35 |
Painos: | 3. painos, 2016 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 163 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | palvelumuotoilu, palvelut, konseptit, prototyypit, ideointi, innovatiivisuus, käyttäjälähtöisyys, asiakaslähtöisyys, palvelutuotanto, muotoilu, suunnittelu, kehittäminen |
Kirja esittelee uuden tavan kehittää käyttäjälähtöisiä palveluja. Se on ensimmäinen palvelumuotoilun perusteet esittelevä kirja Suomessa.
Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Eri toimialoilta olevien yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä.
Kirja sopii oppikirjaksi aihetta opiskeleville sekä työkalupaketiksi palvelujen kehittämisessä ja käyttäjälähtöisessä innovaatiotoiminnassa mukana oleville kehittäjille.
Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Eri toimialoilta olevien yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä.
Kirja sopii oppikirjaksi aihetta opiskeleville sekä työkalupaketiksi palvelujen kehittämisessä ja käyttäjälähtöisessä innovaatiotoiminnassa mukana oleville kehittäjille.