Potkua palvelubisnekseen — Asiakaskokemus luodaan yhdessä

Fischer, Merja; Vainio, Satu
Nimeke: Potkua palvelubisnekseen — Asiakaskokemus luodaan yhdessä
Tekijät: Fischer, Merja (Kirjoittaja)
Vainio, Satu (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521428456
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 52,00 € (45,61 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 142845
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2. painos, 2015
Julkaisuvuosi: 2015
Kieli: suomi
Sivumäärä: 198
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.1 Liiketalouden hallinto
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: palveluliiketoiminta, asiakaspalvelu, asiakaslähtöisyys, asiakaskokemus, johtaminen, johtajuus, organisaatiot, kilpailukyky, laatu
Niin yhteiskunta, johtajat kuin työntekijätkin haluavat parempaa työelämää - miten sitä siis saadaan aikaiseksi?

Parempi palveluliiketoiminta syntyy yhteistyöstä yrityksen sisäisten toimijoiden, mutta myös yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden kesken. Paremman työelämän ja tuloksellisuuden rakentaminen ei ole vain johtajien juttu, vaan se on meidän kaikkien vastuulla. Kyse ei ole prosessista vaan systeemistä, jossa jokainen toimija vaikuttaa omalla käyttäytymisellään lopputulokseen.

Tämä kirja rakentaa sillan työelämän eri ryhmien välille. Kirjan konkreettiset esimerkit arjen työelämästä ovat tuttuja työntekijöille, johtajille, kollegoille sekä asiakkaille - meille kaikille. Ne auttavat huomaamaan, että jokaisella on omien valintojensa kautta mahdollisuus luoda parempaa työelämää itselle ja muille. Kirja konkretisoi miten jokainen voi siirtyä päivästä päivään selviytymisestä uudelle tasolle, jossa omaa työelämää tarkastellaan laajemmasta näkökulmasta.

Tässä kirjassa ei eristetä strategiaa vuorovaikutuksesta eikä toimintaa tunteista, sillä asioiden tarkastelu irrallisina ilmiöinä ei enää riitä. Uusi ja parempi työelämä perustuu parempiin valintoihin, positiivisella tunne-energialla rakennettuihin laatuyhteyksiin ja yhdessä tekemiseen.

Tekniikan tohtori, KTM Merja Fischer väitteli vuonna 2012 Aalto-yliopistosta aiheesta "Positiivisen vuorovaikutuksen merkitys yritysten välisen palveluliiketoiminnan tuottavuuteen ja tuloksellisuuteen". Merja on toiminut johtajana ABB:llä, Nokialla ja viimeiset 9 vuotta Wärtsilän globaalin taloushallinnon kehittämisestä vastaavana johtajana. Fischer toimii nykyisin omassa yrityksessään www.valoma.fi.

Satu Vainio työskentelee Novetoksessa kehittämiskonsulttina erikokoisten yritysten ja oppilaitosten parissa. Hän on syventynyt työyhteisön toimivuuden ja asiakaskokemuksen välisiin vaikutussuhteisiin, asiantuntijatyön johtamiseen ja kumppanuuksiin.