Rekrytointi — Tehtävään vai yhtiöön?

Kaijala, Markku
Nimeke: Rekrytointi — Tehtävään vai yhtiöön?
Tekijät: Kaijala, Markku (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521429040
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 66,00 € (57,89 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 142904
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2016
Julkaisuvuosi: 2016
Kieli: suomi
Sivumäärä: 255
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.13 Henkilöstöpolitiikka
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: rekrytointi, menetelmät, henkilöstöhankinta, yritykset
Miten Reaktorilla rekrytoidaan? Miten Emine kehittää firmojen työnantajakuvia? Mitä on ennakoiva analytiikka osaamisen hankinnassa? Tässä kirjassa eturivin suomalaisyritykset kertovat, miten ja mistä ne löytävät parhaat osaajat, jotka saavat yrityksen kehittymään täyteen potentiaaliinsa.
Markku Kaijala - headhunterkentän edelläkävijä - on kirjoittanut tuoreen ja käytännönläheisen kirjan kaikille rekrytoiville esimiehille. Hänen ja hänen haastattelemiensa asiantuntijoiden neuvot paljastavat parhaat käytännöt ja auttavat keskittymään oikeisiin asioihin kiireen keskellä.

”Luulitko, että talentti, metakompetenssi, somerekry ja ennakoiva analyysi ovat vain keisarin uusia vaatteita? Eivät suinkaan. Oikeiden osaajien löytämisen viisaus voi olla ikiaikainen, mutta asiaa tulee tarkastella myös aivan uusista näkökulmista. Rekrytointi on kuollut, eläköön rekrytointi!”
Heini Hult-Miekkavaara, Ura- ja muutosvalmentaja, Rahje Oy

”Markku Kaijala muistuttaa, että kuten useimmilta työntekijöiltä odotetaan tervettä nöyryyttä, on työnantajankin hyvä tutkiskella omaa työnantajakuvaansa objektiivisesti ulkopuolisen silmin. Kirja tarkastelee rekrytointia laajasti ja antaa konkreettisia vinkkejä prosessin osa-alueisiin.”
Jukka Saksi, KTT, Managing Partner, Spindoctor Finland Oy

”Tämä kirja on täyttä asiaa ja mukaansa tempaava lukukokemus. Yritykselle elämän ja kuoleman kysymys on oikean joukkueen kokoaminen. Siinä piilee maailmanvalloituksen mahdollisuus mutta myös arvaamattomia ansoja. Markku Kaijala tuntee asiansa ja laukoo tosiasiat suoraan.”
Lauri Sipilä, toimitusjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto