Sähköistä pelikulttuuria Electrasta Pongiin — pongista pleikkaan
Kyllönen, Kimmo; Lehtonen, SaijaTuotetiedot
| Nimeke: | Sähköistä pelikulttuuria Electrasta Pongiin — pongista pleikkaan |
| Tekijät: | Kyllönen, Kimmo (Toimittaja) Lehtonen, Saija (Toimittaja) |
| Tuotetunnus: | 9789516094543 |
| Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja |
| Saatavuus: | Tilaustuote toimitetaan myöhemmin |
| Hinta: | 25,00 € (21,93 € alv 0 %) |
| Kustantaja: | Tampereen museot |
| Sarja: | Mediamuseo Rupriikin julkaisuja 4 |
| Painos: | 1. painos, 2010 |
| Kieli: | suomi |
| Sivumäärä: | 88 |
| Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
| Kirjastoluokka: | 79.81 Pelit |
| YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | pelaaminen, digitaalinen kulttuuri, pelit, historia, pelitutkimus, tietokonepelit, hyötykäyttö, harrastukset, digitaaliset pelit, simulaattorit, roolipelit, virtuaalitodellisuus, vaikutukset, pelaajat |
Sähköistä pelikulttuuria - Electrasta Pongiin, Pongista Pleikkaan on monialainen katsaus sähköiseen pelaamiseen ja sitä sivuaviin ilmiöihin. Teoksessa käsitellään niin pelaamisen historiaa ja pelikulttuurin kehittymistä, kuin myös esimerkiksi pelien ympärille Suomessa kasvanutta tutkimus-, koulutus- ja harrastustoimintaa. Lisäksi kirjassa nostetaan esiin ajankohtaisia aiheita kuten ongelmapelaaminen.