Seikkailukasvatusta Suomessa: pedagogisia ja didaktisia näkökulmia — Outdoor adventure education in Finland: pedagogical and didactic perspectives
Karppinen, Seppo J.A.; Karppinen, Seppo J.A.; Marttila, Maarit; Marttila, Maarit; Saaranen-Kauppinen, Anita; Saaranen-Kauppinen, AnitaTuotetiedot
Nimeke: | Seikkailukasvatusta Suomessa: pedagogisia ja didaktisia näkökulmia — Outdoor adventure education in Finland: pedagogical and didactic perspectives |
Tekijät: | Karppinen, Seppo J.A. (Kirjoittaja) Karppinen, Seppo J.A. (Toimittaja) Marttila, Maarit (Kirjoittaja) Marttila, Maarit (Toimittaja) Saaranen-Kauppinen, Anita (Toimittaja) Saaranen-Kauppinen, Anita (Kirjoittaja) Marttila, Jatta (Valokuvaaja) |
Tuotetunnus: | 9789524563581 |
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja |
Saatavuus: | Tilaustuote toimitetaan myöhemmin |
Hinta: | 71,00 € (62,28 € alv 0 %) |
Kustantaja: | Humanistinen ammattikorkeakoulu |
Sarja: | Humak University of Applied Sciences Publications 97 |
Painos: | 2020 |
Julkaisuvuosi: | 2020 |
Kieli: | englanti, suomi |
Sivumäärä: | 293 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 38.7 Nuorisotyö. Lapsityö |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | seikkailukasvatus, elämyspedagogiikka, didaktiikka, historia |
Seikkailukasvatusta Suomessa - pedagogisia ja didaktisia näkökulmia -teoksessa tarkastellaan seikkailukasvatuksellisen toiminnan ohjaamisen teoreettisia ja käytännöllisiä oletuksia, periaatteita, näkemyksiä ja valintoja. Huomio kiinnitetään seikkailukasvatuksen pedagogiikkaan ja didaktiikkaan niin yleisesti kuin erityisesti suomalaisessa toimintaympäristössä. Artikkelikokoelman tavoitteena on tarjota lukijoille aineksia ja virikkeitä seikkailukasvatuksellisen toiminnan lähtökohtien arvioimiseen sekä käytännölliseen suunnittelemiseen ja toteuttamiseen
This book sheds light on the theoretical and practical presumptions, principles, opinions and choices related to instructing individuals in outdoor adventure education activities. The focus is on the pedagogics and didactics of outdoor adventure education, both from a general point of view and from the Finnish perspective.
This book sheds light on the theoretical and practical presumptions, principles, opinions and choices related to instructing individuals in outdoor adventure education activities. The focus is on the pedagogics and didactics of outdoor adventure education, both from a general point of view and from the Finnish perspective.