Sisältömarkkinoinnin työkalut
Rummukainen, Mikko; Hakola, Ida; Hiila, IlonaTuotetiedot
Nimeke: | Sisältömarkkinoinnin työkalut | ||
Tekijät: | Rummukainen, Mikko (Kirjoittaja) Hakola, Ida (Kirjoittaja) Hiila, Ilona (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789521439070 | ||
Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 63,00 € (55,26 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kust. tuotetunnus: | 143907 |
Kustantaja: | Alma Insights |
Painos: | 2019 |
Julkaisuvuosi: | 2019 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 279 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.1 Liiketalouden hallinto |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | digitaalinen markkinointi, markkinointi, verkkoviestintä, WWW-sivut, sosiaalinen media, mediaympäristö, sisältötuotanto, markkinointiviestintä, yritykset, verkkoliiketoiminta |
Kaikki oleelliset opit sisältömarkkinoinnin menestyksekkäästä toteuttamisesta.
Sisältömarkkinoinnin työkalut on kirja markkinoijalle, joka haluaa valjastaa sisältömarkkinoinnin parhaat käytännöt ja erityisesti työkalut omaan työhönsä.
Kirjasta löydät muun muassa:
• Sisältömarkkinoinnin koko prosessin avattuna strategiasta ideointiin, toteutukseen, jakeluun ja mittaamiseen
• Tosielämän tarinoita Suomen johtavilta brändeiltä kuten OP, Mehiläinen, YIT ja Helsingin yliopisto
• Suuren nipun konkreettisia työkaluja käytännön työn tueksi.
Ida Hakola ja Ilona Hiila ovat sisältömarkkinointitoimiston Vapa Median perustajaosakkaat ja sisältömarkkinointi-ilmiön suomalaiset sanansaattajat. Heidät palkittiin vuonna 2014 valtakunnallisesti Vuoden Nuorina yrittäjinä. Vapa Mediassa he vastaavat yrityksen uusien liiketoimintojen kehityksestä.
Mikko Rummukainen on yksi Suomen johtavista sisältömarkkinoinnin asiantuntijoista. Hän on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin parissa yli 12 vuotta auttaen asiakkaitaan kehittämään prosesseja ja osaamista, jotka vastaavat nopeasti muuttuvan ja digitalisoituvan maailman tuomiin uusiin markkinoinnin haasteisiin.
Sisältömarkkinoinnin työkalut on kirja markkinoijalle, joka haluaa valjastaa sisältömarkkinoinnin parhaat käytännöt ja erityisesti työkalut omaan työhönsä.
Kirjasta löydät muun muassa:
• Sisältömarkkinoinnin koko prosessin avattuna strategiasta ideointiin, toteutukseen, jakeluun ja mittaamiseen
• Tosielämän tarinoita Suomen johtavilta brändeiltä kuten OP, Mehiläinen, YIT ja Helsingin yliopisto
• Suuren nipun konkreettisia työkaluja käytännön työn tueksi.
Ida Hakola ja Ilona Hiila ovat sisältömarkkinointitoimiston Vapa Median perustajaosakkaat ja sisältömarkkinointi-ilmiön suomalaiset sanansaattajat. Heidät palkittiin vuonna 2014 valtakunnallisesti Vuoden Nuorina yrittäjinä. Vapa Mediassa he vastaavat yrityksen uusien liiketoimintojen kehityksestä.
Mikko Rummukainen on yksi Suomen johtavista sisältömarkkinoinnin asiantuntijoista. Hän on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin parissa yli 12 vuotta auttaen asiakkaitaan kehittämään prosesseja ja osaamista, jotka vastaavat nopeasti muuttuvan ja digitalisoituvan maailman tuomiin uusiin markkinoinnin haasteisiin.