Social Selling — Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura
Nimeke: Social Selling — Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
Tekijät: Pääkkönen, Laura (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789529393404
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Ei saatavilla
Hinta: 58,00 € (50,88 € alv 0 %)

Kustantaja: Noblea
Painos: 2017
Julkaisuvuosi: 2017
Kieli: suomi
Sivumäärä: 197
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Kirjastoluokka: 69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: myynti, myyntityö, markkinointi, sosiaalinen media, digitaalinen markkinointi, asiakkuus, henkilöbrändäys, myyjät, yritysmarkkinointi, yritysmyynti
Social Selling on iskemässä isosti läpi B2B-myyntityössä. Kylmäkontaktointi ei tuo enää toivottuja tuloksia, joten myyjän aloitettava muutos jo tänään.

Tiedonhankinta- ja ostoprosessit ovat mullistuneet hakukoneiden ja sosiaalisen median myötä. Asiakkaat ovat ottaneet sosiaaliset verkostot ja kanavat omakseen. Kirja vastaa siihen, miten B2B -myyjä muuttaa omaa tapaansa toimia ja vuorovaikuttaa vastaamaan asiakkaiden tapaa ostaa.

Tulet saamaan konkreettisia tee-näin -vinkkejä päivittäiseen myyntityöhösi. Lisäksi pääset käsiksi lyhyen sekä pitkän aikavälin hyötyihin. Kirjan luettuasi ymmärrät mitä sosiaalinen myynti on, mitä sillä voi saavuttaa ja miten teet kaiken tämän käytännössä.

Kirja on tarkoitettu kaikille B2B-myynnistä kiinnostuneille, myyjille, asiantuntijoille, yrittäjille, markkinoijille, viestijöille sekä yritysjohdolle.