Somemarkkinoinnin työkirja

Virtanen, Salla
Nimeke: Somemarkkinoinnin työkirja
Tekijät: Virtanen, Salla (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522466198
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 56,00 € (49,12 € alv 0 %)

Kustantaja: Kauppakamari
Painos: 2020
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Sivumäärä: 106
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: digitaalinen markkinointi, Facebook, Instagram, LinkedIn, mainonta, markkinointi, markkinointiviestintä, sosiaalinen media, Twitter, YouTube
Avainsanat: some, somemarkkinointi, sosiaalinen media
Somemarkkinoinnin työkirja, joka sisältää käytännönläheisiä ja nopeasti toteutettavia harjoituksia, jotka kannustavat miettimään oman organisaationsa markkinoinnin tavoitteita, kohderyhmiä ja käytännön tekemistä.

Somemarkkinoinnin työkirjan tavoitteena on auttaa pienen organisaation (mikro- tai pienyritys, yksinyrittäjä, pieni järjestö) markkinoinnista vastaavaa henkilöä tekemään tuottavaa ja onnistunutta markkinointia sosiaalisessa mediassa helposti.

Työkirja sisältää nopeasti toteutettavia harjoituksia, jotka kannustavat somemarkkinoijaa miettimään oman organisaationsa markkinoinnin tavoitteita, kohderyhmiä ja käytännön tekemistä. Harjoitusten lomassa on myös faktatietoa ja vinkkejä, mutta kirjan on tarkoitus olla etenkin helposti lähestyttävä työkirja, ei raskas tietokirja.

Kirja antaa myös pohjan somemarkkinoinnin vuosisuunnittelulle. Yksin- ja pienyrittäjien sekä pienten järjestöjen somemarkkinoinnin suurimmat ongelmat ovat uskalluksen puute, ajan puute ja osaamisen puute. Työkirja helpottaa näihin ongelmakohtiin tarttumista ja antaa lukijalleen työkalut somemarkkinoinnin kehittämiseen.