Strateginen ote verkkoon — tavoita & sitouta sisältöstrategialla

Hakola, Ida; Hiila, Ilona
Nimeke: Strateginen ote verkkoon — tavoita & sitouta sisältöstrategialla
Tekijät: Hakola, Ida (Kirjoittaja)
Hiila, Ilona (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789526301464
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 43,00 € (37,72 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 630146
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 1. painos, 2012
Kieli: suomi
Sivumäärä: 198
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: markkinointi, verkkoviestintä, markkinointiviestintä, Internet, sosiaalinen media, yritykset, liiketoiminta, verkkoliiketoiminta, yritysstrategiat, brändit, kehittäminen
Kovakantinen kirja, 2014

74,00 €

Haluatko strategisemman otteen verkkoon? Yritätkö tavoittaa ja sitouttaa asiakkaitasi verkon eri kanavissa? Tarvitset sisältöstrategian, joka määrittää yrityksen millä verkkoalustoilla yritys toimii, millaiset sisällöt tukevat sen tavoitteita ja millaisilla sisällöillä se tavoittaa asiakkaansa verkossa.

Kirja ohjaa tekemään tavoitteellista ja tuottavaa viestintää verkossa sisältöstrategian avulla. Strategiatyö auttaa sekä verkkotoimenpiteiden priorisoinnissa että yleisöt tavoittavien viestien suunnittelussa.