Strateginen ote verkkoon — tavoita & sitouta sisältöstrategialla
Hakola, Ida; Hiila, IlonaTuotetiedot
Nimeke: | Strateginen ote verkkoon — tavoita & sitouta sisältöstrategialla | ||
Tekijät: | Hakola, Ida (Kirjoittaja) Hiila, Ilona (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789526301464 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 43,00 € (37,72 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kust. tuotetunnus: | 630146 |
Kustantaja: | Alma Insights |
Painos: | 1. painos, 2012 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 198 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | markkinointi, verkkoviestintä, markkinointiviestintä, Internet, sosiaalinen media, yritykset, liiketoiminta, verkkoliiketoiminta, yritysstrategiat, brändit, kehittäminen |
Muut formaatit tai variantit
![]() |
Kovakantinen kirja, 2014 |
74,00 €
|
Haluatko strategisemman otteen verkkoon? Yritätkö tavoittaa ja sitouttaa asiakkaitasi verkon eri kanavissa? Tarvitset sisältöstrategian, joka määrittää yrityksen millä verkkoalustoilla yritys toimii, millaiset sisällöt tukevat sen tavoitteita ja millaisilla sisällöillä se tavoittaa asiakkaansa verkossa.
Kirja ohjaa tekemään tavoitteellista ja tuottavaa viestintää verkossa sisältöstrategian avulla. Strategiatyö auttaa sekä verkkotoimenpiteiden priorisoinnissa että yleisöt tavoittavien viestien suunnittelussa.
Kirja ohjaa tekemään tavoitteellista ja tuottavaa viestintää verkossa sisältöstrategian avulla. Strategiatyö auttaa sekä verkkotoimenpiteiden priorisoinnissa että yleisöt tavoittavien viestien suunnittelussa.