Strategisen yritysvastuun käsikirja
Juutinen, SirpaTuotetiedot
Nimeke: | Strategisen yritysvastuun käsikirja | ||
Tekijät: | Juutinen, Sirpa (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789521427565 | ||
Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 80,00 € (70,18 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kust. tuotetunnus: | 142756 |
Kustantaja: | Alma Insights |
Painos: | 2016 |
Julkaisuvuosi: | 2016 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 261 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.1 Liiketalouden hallinto |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | yritysvastuu, yritykset, yhteiskuntavastuu, sosiaalinen vastuu, taloudellinen vastuu, prosessit, toimintaympäristö, vuorovaikutus, sidosryhmät, riskienhallinta, yritysstrategiat, liiketoiminta |
Kun pohdit yritysvastuun kysymyksiä sekä niiden liittymistä yrityksen toimintaan ja johtamiseen, kannattaa avata tämä kirja.
Kirjassa käydään läpi
- yritysvastuu osana liiketoimintastrategiaa
- yritysvastuun ottaminen aidosti osaksi yrityksen toimintaa ja liiketoimintaprosesseja
- toimintaympäristön analysointi
- yritysvastuun riskien kartoittaminen
- yritysvastuun toteuttamiseen prosessina sekä
- vuorovaikutus sidosryhmien kanssa.
Lisäksi annetaan vinkkejä yrityksen hallitukselle ja toimitusjohtajalle, miten ottaa yritysvastuuasiat mukaan jo strategian suunnitteluun ja täyttää rahoittajien ja sijoittajien odotukset. Kirjassa on paljon havainnollisia case-esimerkkejä.
Teos toimii käsikirjana ja tukiteoksena johtajille, mutta myös yritysvastuun ammattilaiset saavat siitä tukea työhönsä. Lisäksi se sopii oppaaksi yritysvastuun kehittäjille ja sitä johtaville sekä alaa opiskeleville.
Kirjassa käydään läpi
- yritysvastuu osana liiketoimintastrategiaa
- yritysvastuun ottaminen aidosti osaksi yrityksen toimintaa ja liiketoimintaprosesseja
- toimintaympäristön analysointi
- yritysvastuun riskien kartoittaminen
- yritysvastuun toteuttamiseen prosessina sekä
- vuorovaikutus sidosryhmien kanssa.
Lisäksi annetaan vinkkejä yrityksen hallitukselle ja toimitusjohtajalle, miten ottaa yritysvastuuasiat mukaan jo strategian suunnitteluun ja täyttää rahoittajien ja sijoittajien odotukset. Kirjassa on paljon havainnollisia case-esimerkkejä.
Teos toimii käsikirjana ja tukiteoksena johtajille, mutta myös yritysvastuun ammattilaiset saavat siitä tukea työhönsä. Lisäksi se sopii oppaaksi yritysvastuun kehittäjille ja sitä johtaville sekä alaa opiskeleville.