StratMark II — strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

Tikkanen, Henrikki; Frösen, Johanna
Nimeke: StratMark II — strategisen markkinoinnin teho ja tulokset
Tekijät: Tikkanen, Henrikki (Kirjoittaja)
Frösen, Johanna (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521416729
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 42,00 € (36,84 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 141672
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 1. painos, 2011
Kieli: suomi
Sivumäärä: 173
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: markkinointi, strategiat, tuloksellisuus, vaikuttavuus
Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.

Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.

KTT Henrikki Tikkanen on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori. Hänen tutkimusalueisiinsa kuuluvat mm. strateginen markkinointi, yritysstrategiat ja liiketoimintamallit sekä uuden talouden johtajuus.

KTM Johanna Frösén toimii tutkijana ja koordinaattorina StratMark-projektissa Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksella. Hänen tutkimuksensa keskittyy strategiseen markkinointiin, erityisesti markkinoinnin tuloksellisuuden mittaamiseen ja mittareihin.