Suomalainen myynti on syvältä, vai onko?
Maury, Maarika; Meretniemi, Tuomo; Tuomila, JaanaTuotetiedot
Nimeke: | Suomalainen myynti on syvältä, vai onko? | ||
Tekijät: | Maury, Maarika (Kirjoittaja) Meretniemi, Tuomo (Kirjoittaja) Tuomila, Jaana (Kirjoittaja) Wiik, Erja (Kuvittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789526862002 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 34,00 € (29,82 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | Kiss Publishing |
Painos: | 2016 |
Julkaisuvuosi: | 2016 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 286 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.11 Johtamisen tekniikka ja menetelmät |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | myynti, myyntityö, palveluala, palvelukulttuuri, asiakaspalvelu, myynninedistäminen |
Miltä suomalainen myynti näyttää? Onko se syvältä vai näyttääkö suomalainen myynti hyvältä? Kirja kertoo suomalaisen myynnin tilanteista tarinoiden kautta. Kirjassa kuvataan no-no tilanteita, joita ei pitäisi kuulla, sekä wow- tarinoita hyvästä palvelusta ja loistavasta myyntityöstä. Muille sattuneet ja tapahtuneet asiat oivalluttavat ja naurattavat - ja viisas lukija ottaa niistä opikseen.
Samalla on hyvä pohtia, miksi edelleen myynti on kirosana? Miksi myynti pelottaa ja hirvittää? Miten pelko voidaan kääntää onnistumisiksi. Miten täyttää Suomi myynnin wow-tarinoilla?
Kirja antaa eväitä myyntiloikkaan, sillä myynnin elementit käydään läpi esimerkeillä höystettynä. Mukana on myös sosiaalisen median nousu tärkeäksi osaksi myynnin työkalupakkia. Kirjasta saa eväitä onnistuneeseen myyntityöhön ja myynnin johtamiseen sekä onnistuneisiin myynnillisyyden kulttuurimuutoksiin.
Myynnillisyys kuuluu kaikille!
Samalla on hyvä pohtia, miksi edelleen myynti on kirosana? Miksi myynti pelottaa ja hirvittää? Miten pelko voidaan kääntää onnistumisiksi. Miten täyttää Suomi myynnin wow-tarinoilla?
Kirja antaa eväitä myyntiloikkaan, sillä myynnin elementit käydään läpi esimerkeillä höystettynä. Mukana on myös sosiaalisen median nousu tärkeäksi osaksi myynnin työkalupakkia. Kirjasta saa eväitä onnistuneeseen myyntityöhön ja myynnin johtamiseen sekä onnistuneisiin myynnillisyyden kulttuurimuutoksiin.
Myynnillisyys kuuluu kaikille!