Tehoa myyntiin - myynnin tuki kuntoon
Kärnä, EijaTuotetiedot
Nimeke: | Tehoa myyntiin - myynnin tuki kuntoon |
Tekijät: | Kärnä, Eija (Toimittaja) |
Tuotetunnus: | 9789525685787 |
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja |
Saatavuus: | Ei saatavilla |
Hinta: | 63,00 € (55,26 € alv 0 %) |
Kustantaja: | Haaga-Helia |
Sarja: | Haaga-Helia Kehitt.rap. 2/2010 |
Painos: | 1. painos, 2010 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 204 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet |
Kirjastoluokka: | 69.1 Liiketalouden hallinto |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | myynti, tukeminen, tehostaminen, hyvät käytännöt, yritykset |
Myyntiä tukeva yrityskulttuuri, osaava myynnin johtaminen, tehokkaat rajapintaprosessit ja toiminnanohjausjärjestelmät. Myynnin tukitoiminnot vaihtelevat yrityksestä toiseen, mutta yksi asia on varma: myynti saadaan vetämään, kun myynnin tuki on kunnossa!
Julkaisussa tarkastellaan myynnin tuen kokonaisuutta useissa Suomessa ja ulkomailla vaikuttavissa yrityksissä. Julkaisu antaa muodon ja nimen useimpien yritysten arjen tukitoiminnoille sekä auttaa kehittämään ja hyödyntämään näitä toimintoja myynnin tehostamiseksi. Kirjoittajat ovat hypänneet sisään myynnin hektiseen maailmaan, tutkineet myyjiä työssään, havainnoineet parhaita käytäntöjä, mallintaneet prosesseja - selvittäneet aidoissa työelämän tilanteissa myynnin tuen monia muotoja ja etsineet ratkaisuja niiden kehittämiseen.
Julkaisu on laaja-alainen kuvaus myynnin tuen tärkeydestä ja sen ilmenemismuodoista. Se tarjoaa uusia näkökulmia yritysten toimintojen suunnitteluun, myyntityöhön ja sen tehostamiseen. Kirjoittajina ovat Myynnin tuki -teemaryhmään opinnäytetöitä tehneet opiskelijat sekä HAAGA-HELIAn yritystoiminnan ja johtamisen lehtori Eija Kärnä.
Julkaisussa tarkastellaan myynnin tuen kokonaisuutta useissa Suomessa ja ulkomailla vaikuttavissa yrityksissä. Julkaisu antaa muodon ja nimen useimpien yritysten arjen tukitoiminnoille sekä auttaa kehittämään ja hyödyntämään näitä toimintoja myynnin tehostamiseksi. Kirjoittajat ovat hypänneet sisään myynnin hektiseen maailmaan, tutkineet myyjiä työssään, havainnoineet parhaita käytäntöjä, mallintaneet prosesseja - selvittäneet aidoissa työelämän tilanteissa myynnin tuen monia muotoja ja etsineet ratkaisuja niiden kehittämiseen.
Julkaisu on laaja-alainen kuvaus myynnin tuen tärkeydestä ja sen ilmenemismuodoista. Se tarjoaa uusia näkökulmia yritysten toimintojen suunnitteluun, myyntityöhön ja sen tehostamiseen. Kirjoittajina ovat Myynnin tuki -teemaryhmään opinnäytetöitä tehneet opiskelijat sekä HAAGA-HELIAn yritystoiminnan ja johtamisen lehtori Eija Kärnä.