UltraLeanSales2.0 — Tiedätkö miksi asiakkaasi ostavat juuri sinulta - tai miksi ei?

Leijala, Antti
Nimeke: UltraLeanSales2.0 — Tiedätkö miksi asiakkaasi ostavat juuri sinulta - tai miksi ei?
Tekijät: Leijala, Antti (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789528018032
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmestymispäivä: 28.7.2023
Hinta: 73,00 € (64,04 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 21726263
Kustantaja: BoD - Books on Demand
Painos: 2. painos, 2023
Julkaisuvuosi: 2023
Kieli: suomi
Sivumäärä: 119
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: kilpailukyky, lean-ajattelu, myynti, myyntityö, tarjoukset, yritykset, yritystoiminta
Avainsanat: B2B, Myynti, data, tiedolla johtaminen, prosessin kehittäminen
Olipa kyseessä sitten paikallisesti toimiva yksinyrittäjä tai kansainvälinen suuryritys, UltraLeanSales tuo uuden tavan tehdä B2B-myyntiä.

Kuluttajapuolen (B2C) verkkokaupoissa, kuten Amazonissa, on jo pitkään ollut erilaisia tekoälyratkaisuja, jotka analysoivat ostokäyttäytymistä ja sen pohjalta menestyksekkäästi suosittelevat kuluttajalle tuotteita. UltraLeanSales tuo vastaavan mallin myös yritysten väliseen (B2B) kaupankäyntiin.

UltraLeanSales ratkaisee kolme keskeistä haastetta:

1) Valtaosalla B2B-yrityksistä on epämääräisesti määritellyt kohderyhmät ja heikko tuntemus niiden ostoprosesseista ja kriteereistä.

2) Jatkuva oppiminen on laajasti hyödynnetty useilla liiketoiminnan alueilla, mutta B2B-myynnistä se on puuttunut. Samaan aikaan yritysten toimintaympäristö muuttuu huimaa vauhtia, ja oppimisen nopeudesta on tullut edelläkävijäyrityksille kilpailuvaltti.

3)Tyypillinen tarjousten voittoprosentti on vain 25%.

Kaiken keskiössä on jatkuva oppiminen ja mahdollisimman luotettava ostamisen juurisyiden analysointi. Kuinka voimme oppia asiakkaiden ostokäyttäytymisestä, sekä menestyksistä/virheistä aikaisemmissa tarjouksissa? Ja kuinka hyödynnämme oppimaamme tarjousten voittoprosentin kasvattamisessa.

Valjasta sinäkin B2B-ostamisen tietopankki käyttöösi - ja lopeta arvailu!