Valmentava viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle

Määttänen, Eeva
Nimeke: Valmentava viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle
Tekijät: Määttänen, Eeva (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789528051190
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 31,00 € (27,19 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 21610487
Kustantaja: BoD - Books on Demand
Painos: 2021
Julkaisuvuosi: 2021
Kieli: suomi
Sivumäärä: 92
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: viestintä, markkinointi, pienet ja keskisuuret yritykset, yritysstrategiat, yritysvalmennus
Avainsanat: viestintä, Markkinointi, Valmennus, strategia, Työkirja
Valmentava viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle syntyi tarpeesta löytää tarvittavat työkalut viestintästrategian työstämiseen, mutta myös tarpeesta löytää luovuutta tekemiseen perinteisten, totuttujen ratkaisujen sijaan. Tämän vuoksi kirjan viitekehys on coachingissa ja erityisesti ratkaisukeskeisyydessä. Kirjan tehtävien avulla löydät oman tyylisi viestiä ja markkinoida - mitään suoria vastauksia ei ole siihen, miten itse kunkin kannattaisi menetellä. Työkirjan avulla voit pohtia, mitä viestinnän suhteen pitäisi tehdä, jotta pääsisit tavoitteeseesi? Miltä viestintä silloin kuulostaisi/tuntui/näyttäisi? Tärkeintä on pohtia sitä, mikä jo nyt toimii ja mitä pitäisi tehdä vielä lisää? Viestintään liittyvät luutuneet uskomukset ja näkemykset ovat pk-yrittäjän suurin kompastuskivi. Yrityksen viestinnän ja markkinoinnin muutos lähtee omien näkemysten haastamisesta.

Monet kokevat viestintästrategian olevan ylähöttöä, sanoja ilman tekoja, mutta tosiasiassa strategia on työkalu, jonka pohjalta suunnitelmallista ja tavoitteellista markkinointiviestintää voidaan tehdä. Mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon strategian suunnittelussa? Millaista sisällöntuotantoa yrityksen on järkevää tuottaa? Miten asiakkaat kokevat yrityksen brändin? Mitä on retorinen vaikuttaminen ja mitä yritys voisi hyötyä siitä? Mistä viestintätyö pitäisi ylipäänsä aloittaa? Milloin olet viimeksi päivittänyt viestintästrategiaasi?