Vetoa tunteisiin — Luo parempia asiakaskokemuksia ja pysyvämpiä asiakassuhteita

Killström, Minna
Nimeke: Vetoa tunteisiin — Luo parempia asiakaskokemuksia ja pysyvämpiä asiakassuhteita
Tekijät: Killström, Minna (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789521440991
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 74,00 € (64,91 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 144099
Kustantaja: Alma Insights
Painos: 2020
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Sivumäärä: 194
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.1 Liiketalouden hallinto
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakaskokemus, asiakkuus, tunteet, asiakkaat, asiakastyytyväisyys, asiakaslähtöisyys, ostokäyttäytyminen, palvelukulttuuri, asiakaspalvelu, yritysstrategiat, johtaminen
Tunteet määrittävät sen, mistä asiakaskokemus muistetaan.

Miten tunteet vaikuttavat asiakkaan kokemuksiin ja käyttäytymi­seen? Kuinka huomioida tunteet asiakaskokemuksen kehittämi­sessä? Voiko tunteita mitata?

Liiketoiminnan näkökulmasta on keskeistä ymmärtää tunteiden merkitys päätöksentekoon, kohtaamisista jääviin muistikuviin sekä henkilöstön merkitykseen kun halutaan tehdä tunteiden johtamisesta tavoitteellista.

Kirjan avulla opit rakentamaan kohtaamisia, jotka jäävät mieleen ja luovat molemminpuolista vetoa. Lopputuloksena on pysyvämmät asiakassuhteet sekä onnellisempi asiakas. Tässä lajissa ei voi fuskata - kaikki lähtee aidoista tarinoista ja koko henkilöstön kanssa yhdessä tekemisestä.