Viiden tähden asiakaskokemus — Tee asiakkaistasi faneja

Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, Sani
Nimeke: Viiden tähden asiakaskokemus — Tee asiakkaistasi faneja
Tekijät: Ahvenainen, Perttu (Kirjoittaja)
Gylling, Janne (Kirjoittaja)
Leino, Sani (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522464248
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 61,00 € (53,51 € alv 0 %)

Kustantaja: Kauppakamari
Painos: 4. painos, 2019
Julkaisuvuosi: 2017
Kieli: suomi
Sivumäärä: 245
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.1 Liiketalouden hallinto
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakaskokemus, asiakaspalvelu, asiakkuus, asiakastyytyväisyys, asiakastyö, asiakkaat, asiakkuudenhallinta, brändit, kehittäminen, kokemukset, mittaus, palvelut, strateginen johtaminen, tyytyväisyys, vuorovaikutus
Miksi et hyödyntäisi mahdollisuutta antaa asiakkaille elämyksiä, jotka saavat heidät hymyilemään ja kertomaan kokemuksistaan myös muille?

Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaalia asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä, asiakkaasi valitsevat vaihtoehdoista sen, joka ymmärtää vastata tarpeisiin ja tunteisiin.

Viiden tähden asiakaskokemus -teos kertoo, miksi, miten ja millä tuotetaan asiakkaille ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, joilla herätät asiakkaidesi kiinnostuksen ja voitat luottamuksen verkon kiristyvässä kilpailussa. Kirjassa kerrotaan yli 30 tarinaa siitä, kuinka elämyksellinen asiakaskokemus synnytetään erilaisissa ympäristöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin.

Joskus viiden tähden asiakaskokemus syntyy hyödyntäen hienointa ja uusinta huipputeknologiaa, kuten virtuaalitodellisuutta tai kasvojentunnistusta. Joskus elämyksen syntyyn tarvitaan sarja onnistuneita tapahtumia - teknologian ja tunneälykkäiden toimintojen yhdistelmää, oikeita kanavia, tehokkaita työkaluja sekä inhimillisiä kohtaamisia. Joskus riittää käsin kirjailtu henkilökohtainen tervehdys pizzalaatikon kannessa, jonka ansiosta asiakkaan kasvoille piirtyy asiakaskokemuksen korkein palkinto, spontaani hymy.