Visuaalisen markkinoinnin käsikirja — Kasvata myyntiä visuaalisin keinoin
Arvola, VirveTuotetiedot
Nimeke: | Visuaalisen markkinoinnin käsikirja — Kasvata myyntiä visuaalisin keinoin | ||
Tekijät: | Arvola, Virve (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789529476800 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Ilmestymispäivä: | 6.10.2023 | ||
Hinta: | 88,00 € (77,19 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | AJK-Jatkokoulutus |
Painos: | 2023 |
Julkaisuvuosi: | 2023 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 133 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.3 Markkinointi. Kauppa |
Koulutusaste: | Ammatillinen koulutus |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | visuaalisuus, markkinointi, visuaalinen viestintä, myynninedistäminen, markkinointiviestintä, myymälät, näyteikkunat, visuaalinen suunnittelu |
Visuaalisen markkinoinnin käsikirja
- Kasvata myyntiä visuaalisin keinoin
Taitava sommittelu, väriviestintä ja tarinankerronta ovat edelleen relevantteja markkinoinnin keinoja – ja kenties tänä päivänä tärkeämpiä kuin aikoihin.
Visuaalisen markkinoinnin käsikirja on laadittu tarjoamaan syvempää näkemystä alasta kaupan ja markkinoinnin parissa työskenteleville. Kirja pureutuu visuaalisen markkinoinnin perusteisiin sekä konkreettisiin toimenpiteisiin myymälämaailmassa. Lukuisat esimerkit ja kuvat ovat valittu virittämään ajattelua ja tuomaan oivaltamisen iloa, minkä vuoksi kirja soveltuu hyvin myös oppikirjaksi visuaalisen markkinoinnin ja kaupallisen alan opiskelijoille.
- Kasvata myyntiä visuaalisin keinoin
Taitava sommittelu, väriviestintä ja tarinankerronta ovat edelleen relevantteja markkinoinnin keinoja – ja kenties tänä päivänä tärkeämpiä kuin aikoihin.
Visuaalisen markkinoinnin käsikirja on laadittu tarjoamaan syvempää näkemystä alasta kaupan ja markkinoinnin parissa työskenteleville. Kirja pureutuu visuaalisen markkinoinnin perusteisiin sekä konkreettisiin toimenpiteisiin myymälämaailmassa. Lukuisat esimerkit ja kuvat ovat valittu virittämään ajattelua ja tuomaan oivaltamisen iloa, minkä vuoksi kirja soveltuu hyvin myös oppikirjaksi visuaalisen markkinoinnin ja kaupallisen alan opiskelijoille.