Vuorovaikutusmyynti — Digiajan ketterä myyntimenetelmä
Yli-Pietilä, Marko; Tani, MikkoTuotetiedot
Nimeke: | Vuorovaikutusmyynti — Digiajan ketterä myyntimenetelmä | ||
Tekijät: | Yli-Pietilä, Marko (Kirjoittaja) Tani, Mikko (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789528007999 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 37,00 € (32,46 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kust. tuotetunnus: | 1440871 |
Kustantaja: | BoD - Books on Demand |
Painos: | 2020 |
Julkaisuvuosi: | 2020 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 144 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | myyntityö, myynti, vuorovaikutus, digitalisaatio, yhteistyö |
Avainsanat: | Myynnin johtaminen, Myyntityö, Ratkaisumyynti, Tiimityö, digitalisaatio |
Myyjän työ on muuttunut entistä haastavammaksi, kun
maailma digitalisoituu. Asiakkaan taas on yhä vaikeampi johtaa liiketoimintatavoitteistaan selkeitä ratkaisutarpeita yritysten toimintakentän ja teknologian monimutkaistuessa. Tästä syystä parhaiden ratkaisujen määrittäminen ja tulosten saavuttaminen vaativat systemaattista tiimien välistä yhteistyötä asiakkaan ja myyjän välillä. Vuorovaikutusmyynti on digiajan ketterä myyntimenetelmä,
jonka työkalut auttavat myyjää ja asiakasta työskentelemään yhdessä tulostavoitteiden saavuttamiseksi.
maailma digitalisoituu. Asiakkaan taas on yhä vaikeampi johtaa liiketoimintatavoitteistaan selkeitä ratkaisutarpeita yritysten toimintakentän ja teknologian monimutkaistuessa. Tästä syystä parhaiden ratkaisujen määrittäminen ja tulosten saavuttaminen vaativat systemaattista tiimien välistä yhteistyötä asiakkaan ja myyjän välillä. Vuorovaikutusmyynti on digiajan ketterä myyntimenetelmä,
jonka työkalut auttavat myyjää ja asiakasta työskentelemään yhdessä tulostavoitteiden saavuttamiseksi.