Digimarkkinoijan käsikirja — On kaksi väylää hankkia kaupallisesti merkittäviä asiakkaita liiketoimintasi pariin verkossa. Valitse molemmat - ja kiidä kasvun tielle!

Raespuro, Mikko
Nimeke: Digimarkkinoijan käsikirja — On kaksi väylää hankkia kaupallisesti merkittäviä asiakkaita liiketoimintasi pariin verkossa. Valitse molemmat - ja kiidä kasvun tielle!
Tekijät: Raespuro, Mikko (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789528004936
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 46,00 € (40,35 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 1350680
Kustantaja: BoD - Books on Demand
Painos: 2018
Julkaisuvuosi: 2018
Kieli: suomi
Sivumäärä: 219
Tuoteryhmät: Kaikki tuotteet
Tietokirjallisuus
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: digitaalinen markkinointi, hakukoneoptimointi, linkitys, verkkosivustot, sosiaalinen media, verkkomainonta, verkkoliiketoiminta, strateginen suunnittelu, liiketoiminta, yritykset
Avainsanat: digimarkkinointi, digitaalinen markkinointi, hakukoneoptimointi, sisältömarkkinointi, some markkinointi
Digimarkkinoijan käsikirja käsittelee kaupallisesti merkittävien asiakkaiden ohjaamista liiketoimintasi pariin verkossa.

Kirjan avulla on mahdollista hankkia useita erilaisia liiketoimintaa kasvattavia asiakasvirtoja. Vaikka yksi keino tyrehtyisikin syystä tai toisesta, liiketoiminnan kasvu ei lopu kuin seinään.

Digimarkkinoijan käsikirja osoittaa kaksi isoa kävijöiden hankkimisteemaa viiden helposti seurattavan moduulin muodossa mm. seuraavia asioita:

- Opi käyttämään kolmea liiketoimintaa kasvattavaa pienten pääomien markkinointikanavaa

- Löydä kaksi tehokasta keinoa aihealueeseesi tiiviisti liittyvän kohderyhmän paikallistamiseksi

- Hyödynnä ilmaisia kävijöiden hankintamalleja liiketoiminnan pohjana toimivan peruskallion muuraamiseksi

- Näe tavat sosiaalisen median valjastamiseen laadukasta lisäarvoa ja ongelmia ratkaisevaa sisältöä tuottamalla

- Hanki tietous itsesi vapauttamiseen oravanpyörästä automatisoimalla liiketoimintasi pullonkauloja