Kansalaisen hyvinvointi, terveys, sairaudet ja mediaviestintä
Suonsivu, KaijaTuotetiedot
Nimeke: | Kansalaisen hyvinvointi, terveys, sairaudet ja mediaviestintä | ||
Tekijät: | Suonsivu, Kaija (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789528046547 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 25,00 € (21,93 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kust. tuotetunnus: | 21569712 |
Kustantaja: | BoD - Books on Demand |
Painos: | 2021 |
Julkaisuvuosi: | 2021 |
Kieli: | suomi |
Tuotem. kuvaus: | Paperback |
Sivumäärä: | 142 |
Tuoteryhmät: | Kaikki tuotteet Tietokirjallisuus |
Kirjastoluokka: | 61.72 Internet. Intranet. Ekstranet |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | terveysviestintä, terveysjournalismi, terveyden edistäminen, terveysväittämät, kansanterveys, sairaudet, viestintä, uutisointi, media |
Avainsanat: | Media ja kansalaisen terveys, Media ja terveysviestintä, Terveysväittämät ja media, Sosiaalinen media ja terveysmarkkinointi, Työelämä Suomessa ja media |
Sosiaalinen media on keskeinen terveysviestinnän välittäjä, jonka
yhtenä tehtävänä on vaikuttaa kansalaisten terveysuskomuksiin ja terveystietoon valistuksen ja hyvinvointineuvonnan avulla.
Tässä kirjassa tarkastellaan mediaviestintää pääasiassa kansalaisen näkökulmasta. Kirjassa avataan median kentän muutoksia ja laajenemista, mediakulttuuria, -osaamisen ja -taitojen tärkeyttä sekä median väline- ja tekniikkakeskeisyyttä. Lisäksi pohditaan terveysviestintää terveyden edistämiseksi ja sairauksien vähentämiseksi, terveystutkimustulosten tiedonvälitystä ja ristiriitaisia väitteitä terveydestä. Kirjassa käsitellään myös työelämää, sanan vapautta ja median eettisyyttä.
Kirja soveltuu jokaiselle kansalaisen terveyden ja hyvinvoinnin mediaviestinnästä kiinnostuneelle.
yhtenä tehtävänä on vaikuttaa kansalaisten terveysuskomuksiin ja terveystietoon valistuksen ja hyvinvointineuvonnan avulla.
Tässä kirjassa tarkastellaan mediaviestintää pääasiassa kansalaisen näkökulmasta. Kirjassa avataan median kentän muutoksia ja laajenemista, mediakulttuuria, -osaamisen ja -taitojen tärkeyttä sekä median väline- ja tekniikkakeskeisyyttä. Lisäksi pohditaan terveysviestintää terveyden edistämiseksi ja sairauksien vähentämiseksi, terveystutkimustulosten tiedonvälitystä ja ristiriitaisia väitteitä terveydestä. Kirjassa käsitellään myös työelämää, sanan vapautta ja median eettisyyttä.
Kirja soveltuu jokaiselle kansalaisen terveyden ja hyvinvoinnin mediaviestinnästä kiinnostuneelle.